"יש לנו קצה חוט שיוביל אותנו למחבלים"

כוחות צה"ל ממשיכים במרדף אחר המחבלים שרצחו אמש (חמישי) את יהודה דימנטמן ז"ל בפיגוע הירי סמוך למאחז חומש שבצפון השומרון. דובר צה"ל מסר כי יש מספר קצוות חוט ובמהלך הלילה נעשו מספר מעצרים

כוחות צה"ל ממשיכים במרדף אחר המחבלים שרצחו אמש (חמישי) את יהודה דימנטמן ז"ל בפיגוע הירי סמוך למאחז חומש שבצפון השומרון. דובר צה"ל מסר כי יש מספר קצוות חוט ובמהלך הלילה נעשו מספר מעצרים.

שלושה גדודים ויחידות מיוחדות הוקפצו לאזור הפיגוע כדי לסייע במרדף אחר המחבלים. אביה אנטמן, תושב שבי שומרון שנפצע קל בפיגוע, שיחזר: "יצאנו מחומש וכשבאנו לפנות שמאלה פתאום שמענו צרור יריות. הרגשתי מכה חזקה ביד שמאל וצעקתי לנהג שייסע מהר. מישהו צעק מאחוריי באוטו שהוא נפגע בצוואר. התקשרנו לכוחות בדרך. כל האוויר מהגלגלים יצא".

דובר משרד החוץ האמריקני נד פרייס פרסם הלילה בטוויטר הודעה שבה גינה את הפיגוע: "אנו מגנים בחריפות את מתקפת הטרור בה נהרג אזרח ישראלי ונפצעו שניים נוספים. מחשבותינו עם קורבנות הפיגוע ועם משפחותיהם".

מפקד פיקוד המרכז, אלוף יהודה פוקס, ציין אמש כי "הפיגוע נגמר בנס ויכול היה להיגמר בצורה הרבה יותר חמורה". פוקס הוסיף: "כוחות הביטחון, צה"ל, שב"כ, משטרת ישראל וכוחות נוספים עמלים במודיעין ובמרדף אחר הרוצחים, אנחנו נשים את היד על המחבלים ונתפוס אותם. יצאתי עכשיו מבית משפחת דימנטמן ואני שולח מכאן תנחומים למשפחה ואיחולי החלמה לפצועים. אנחנו האחראים פה על ההגנה ונעשה כל שביכולתנו גם לספק הגנה לתושבים כאן וגם לתפוס את הרוצחים והמחבלים שביצעו את הפיגוע הזה".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. המחבלים

    את המחבלים לא צריכים לחפש…הם נמצאים בכנסת בקואליציה
    ו…חלקם סביב שלחן הממשלה שהתירו את דמם של המתיישבים…!

    א |
    הגב