'יתד' נגד העיתונאים החרדים שפגעו בראשי הישיבות: "נושכים תלמידי חכמים"

"גורמים אינטרסנטים מאפשרים לכותבים חסרי אחריות להסתובב ללא רסן", כך נכתב הבוקר במאמר המערכת של 'יתד נאמן' בעקבות מספר התקפות לאחרונה באתרים החרדיים נגד ראשי הישיבות הגר"ב סולובייצ'יק והגר"ד כהן

בעקבות הפגיעה בגדולי ראשי הישיבות הגר"י רוזן והגר"ב סולוביצ'יק לאחרונה באחד האתרים החרדים, מופיע הבוקר מאמר מערכת חריף ביותר ב'יתד נאמן' ,תחת הכותרת "לבער את השיטה".

במאמר נכתב, בין השאר: "גורמים אינטרסנטים מאפשרים לכותבים חסרי אחריות להסתובב ללא רסן ולנשוך תלמידי חכמים בשפת ביבים שפלה וירודה".

עוד נכתב, כי "כשנערים אלו קמים בפומבי ומחציפים במלחמה ישירה וגסת רוח בגדולי ראשי הישיבות, לא עוד עת להחריש. זה לא ענין להתנצלות רפה ומתחכמת, זה גם לא אישים אלו או אחרים, זו השיטה שחייבת להיות מבוערת מהעולם.

"מי שלא יכולים להיות חלק מהצבור הנאמן לגדולי התורה וחכמיה אך רוצים לרדות בהם, חייבים להיעקר מערוגותינו, או לעשות פניית פרסה ולחדול לחלוטין מדרכם הרעה".

מאמר המערכת ב'יתד' מסיים בדברי מרן ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין כיצד יש להתבונן על אנשים שנופלים לתופעות כאלו וכיצד לנהוג בהם: "אנו צריכים להבין שכל אלו שמפריעים לנו הם "תינוקות שנשבו", והם שוגגים ואינם מזידים, ועושים את מעשיהם מתוך חוסר הבנה, שאינם מבינים את האמת ועלינו לרחם עליהם ולהתפלל עליהם שיחזרו בתשובה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *