"כאן ימותו משביתת רעב ולא מהקורונה"

100 אלף איש שעובדים בתעשייה לא יחזרו לעבודה

בשעה זו החלה שביתת הרעב של נציגי ארגון בעלי אולמות וגני האירועים בישראל מול משרד ראש הממשלה בירושלים בדרישה לסיוע ממשלתי דחוף בעקבות קריסתם של אלפי עסקים ולכ-25,000 זוגות שלא יוכלו לחלק הזמנות הקיץ.

בעלי אולמות וגני האירועים עומדים כעת על 100 אחוז סגירה 0 אחוז פיצוי, גורלם של כ-100 אלף משפחות נתון בידי הממשלה ונותרו ללא כל סיוע ממשלתי.

ליאור כהן מתחם האירועים לוקא יו"ר משותף התאחדות: "אנחנו שובתים כי אנחנו לא רואים את העתיד ומתי אנחנו חוזרים לעבודה, אנחנו מיואשים ומתוסכלים מההתנהלות של הממשלה וכבר חודשיים מגלגלים אותנו ממשרד למשרד ותחת טקטיקה של משיכת זמן.

יש לנו 25 אלף זוגות שמחכים לשלוח את ההזמנות שלהן היום. אין לנו סיוע כלכלי, כ-50% מבעלי גני האירועים לא יצליחו להניע את המערכות ולחזור לעבודה."

נועם לוי הבעלים של קמילו ויו"ר משותף של להתאחדות האולמות: "בעלי עסקים פונים אלינו מידיי יום ומציפים אותנו בטלפונים, אבל לנו אין תשובות! ראש הממשלה מעדכן שפותחים ב-14.06 אבל לא קיבלנו שום מתווה פתיחה, אף אחד לא שוחח איתנו.

100 אלף איש שעובדים בתעשייה לא יחזרו לעבודה. אנחנו חייבים סיוע כספי כדי להתניע את העסקים שלנו. אנחנו רוצים שיחלקו הזמנות".

בראיון לרדיו 'קול ברמה' אמר נועם, שממשרד האוצר טלפנו אליו ואמרו לו שהנושא שלהם נמצא אחרון בסדר העדיפויות, לכן אין טעם אפילו לפגישה בעת הזו.

כמו"כ נועם נשאל מה יעשו זוגות שירצו לקבוע תאריך, לו חו"ח תהיה התפרצות שניה מי יערוב לכספם והתקשה להשיב על כך.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *