כחול לבן פתחו קמפיין בשפיים: הרביעייה נאמה

הנהגת כחול לבן נשאה נאומים חוצבים הערב באירוע פעילים שהתקיים הערב בנוכחות מאות פעילים וראשי מטות השטח של המפלגה

הנהגת כחול לבן נשאה נאומים חוצבים הערב באירוע פעילים שהתקיים הערב בנוכחות מאות פעילים וראשי מטות השטח של המפלגה.

יו"ר מפלגת כחול לבן, רב אלוף במילואים, בני גנץ היה הראשון לנאום:״כל המערכת מבינה את הצורך בממשלה רחבה ויציבה. בתקופה האחרונה, אנשים שלנו, מדברים גם עם אנשים מתוך הליכוד; אנחנו יודעים שגם הם נערכים ליום שאחרי נתניהו. גם בתוך הליכוד יש קולות שמתנגדים למעשיו של נתניהו. גם הם הפנימו שלביבי אכפת רק מביבי״.

שר האוצר לשעבר, ח״כ יאיר לפיד תקף: "במקום סמוטריץ' בקבינט, גבי אשכנזי בקבינט. במקום מירי רגב בקבינט, בוגי יעלון בקבינט. רפי פרץ וטיפולי ההמרה שלו יעופו לנו מהחיים! במקום שנתניהו יגיע לבית המשפט, בני גנץ יגיע לבית הלבן. לא תהיה ממשלה שלוקחת את הכסף של מעמד הביניים״.

שר הביטחון והרמטכ״ל לשעבר, רא״ל במיל' משה בוגי יעלון הדגיש נאומו כי:״יותר ויותר מבינים שנתניהו דואג לעצמו – ואנחנו ב"כחול לבן" באים לשרת את האזרחים! הבחירות האלה הן ביבי או בני – נתניהו או גנץ״

הרמטכ״ל ה-19, רא״ל במיל׳ חבר הכנסת גבי אשכנזי המשיך ותקף:״מה שנתניהו לא עשה ב13 שנים – הוא כבר לא יעשה. הוא כבר לא רואה את אזרחי המדינה הזו. הוא רואה רק את עצמו. הוא דואג רק לעצמו. התייצבנו כדי לשמור על המדינה. 120 שנים במצטבר שירתנו את מדינת ישראל. ב17/9 אנחנו נמיר את הממשלה הזו. בממשלה בראשות בני גנץ, ממשלה של אחדות. של הסכמה רחבה״.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *