כחלון הוקלט תוקף את גנץ – וביטל את הסכם העודפים

השר כחלון בכנס סגור: "גנץ בראשות הממשלה – כמו לתת לאדם ללא רישיון לנהוג משאית בירידות לסדום". בעקבות ההתבטאות ביטל את הסכם העודפים עם 'כחול לבן'

בהקלטות בלעדיות שפרסמה הבוקר כתבת גלי צה"ל מיכל צ'ין, צוטט השר משה כחלון בכנס פעילים סגור בעכו אמש, כאשר הוא מבקר בחריפות את גנץ וטוען כי אין לו את הניסיון הפוליטי לעמוד בראשות הממשלה.

כחלון התבטא ואמר: "זה בסדר, אפשר לעשות כחול אפשר לעשות לבן, אני רוצה לראות מישהו מכם נותן לבן אדם בלי רישיון, לנהוג על משאית עם שני מובילי טנקים מאחורה בירידות של סדום. זה המצב של מדינת ישראל, ואני כחבר קבינט יודע את זה".

שר האוצר הוסיף ואמר: "ראש ממשלה מוביל פה סמי טריילר עם שני מובילי טנקים מאחורה בירידות של סדום. ואם אתה לא מוביל אותם נכון ואין לך את ההבנה ואתה לא יודע לאחוז בהגה כי מעולם לא אחזת בהגה כזה – זו בעיה".

מעבר לביקורת הקשה כלפי חוסר הנסיון הפוליטי של גנץ, כחלון לא חסך גם באמירות מרומזות אך קשות כלפי התנהלות המשא ומתן עם לפיד בשבוע שעבר: "אני לא חילקתי כסף, אני שיניתי סדר עדיפויות. אתם לא תשמעו שאת משה כחלון הכניסו לבית בסביון וסגרו שם את הדברים, אותי לא מכניסים לבית בסביון, אני לא חייב להם שום דבר", סיים.

בעקבות הפצת הקלטת שלו נגד בני גנץ, כחלון ביטל הבוקר את הסכם העודפים עם כחול לבן.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *