"כיערו לי את האף": חרדית תובעת את 'מעיני הישועה'

צעירה חרדית כבת 30 מאזור המרכז, הגיעה לניתוח סינוסים שגרתי בבית החולים מעייני הישועה, ויצאה ממנו עם ניתוח פלסטי באפה שיצר לה מראה מוזר באף

צעירה חרדית כבת 30 מאזור המרכז, הגיעה לניתוח סינוסים שגרתי בבית החולים מעייני הישועה, ויצאה ממנו עם ניתוח פלסטי באפה שיצר לה מראה מוזר באף. בעיית הסינוסים שלה רק החמירה – כך נטען בתביעה אותה הגיש בימים עורך הדין רן שפירא ממשרד עורכי הדין אלמוג-שפירא.

מ', שסבלה מאף סתום ונזלת כרונית, פנתה לרופא אף-אוזן-גרון בבית החולים כדי לבדוק אפשרויות וזה המליץ לה על ניתוח בסינוסים.

על פי התביעה, הניתוח בוצע בלי שנערכה בדיקת CT , כן נטען כי במהלך הניתוח הרחיב הרופא את הפלישה הכירורגית לסינוסים. לא רק זאת, אלא שהרופא המנתח הגדיל לעשות וביצע ניתוח פלסטי באפה של האישה – מבלי שבקשה.

מ' טוענת כי צורת אפה השתנתה מן הקצה אל הקצה. בטרם הניתוח אפה היה ישר ונאה, וכעת נעשה מכוער.

"לא רק שהניתוח לא פתר את בעיית האף הסתום והנזלת הכרונית ממנה סבלה האישה, אלא אף החמיר את מצבה", טען עורך הדין שפירא בכתב התביעה. "כעת היא סובלת גם מכאבי אף וראש, מסינוסיטיס כרונית, שממנה לא סבלה קודם לכן, ומשינוי במבנה אפה ובקולה, שאילץ אותה להסתייע בקלינאית תקשורת".

התביעה עשויה להגיע עד 2.5 מיליון שקלים.

מבית החולים נמסר בתגובה: "המרכז הרפואי מעייני הישועה אינו מנהל את ענייניו המשפטיים או האחרים בתקשורת. בהתאם, המקרה הספציפי בעניינו פניתם אלינו יקבל מענה מסודר במסגרת כתבי טענות המרכז הרפואי לכשיוגשו. בשלב זה נבקש רק להביע את מורת רוחנו מן הפרקטיקה שהשתרשה במחוזותינו – הגשת תביעות סרק נגד בתי חולים והמרכז הרפואי מעייני הישועה בתוכם, אשר לרוב מסתיימות בזוטי דברים וסכומי מטרד, אשר לעיתים נדמה, כי כל מטרתם האדרת שמם של עורכי הדין המייצגים".

"יש לתהות מה המניע מאחורי הפרסומים התדירים, שהרי בוודאי שלא מדובר באינטרס של התובעים-לקוחות.
המחשבה השגויה, לפיה בתי חולים הם "כיס עמוק" שיזדרז לשלם כל סכום – חסרת כל יסוד. תקציבי בתי החולים בכלל, ותקציב מעייני הישועה בפרט, אינם בבחינת בור בלי תחתית; ועוד יש לזכור: תשלום של בית חולים יבוא תמיד, ללא יוצא דופן, על חשבון המטופלים, העובדים וכלל הציבור".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *