כיצד יחגגו את ל"ג בעומר בציון הרשב"י השנה?

שר הבריאות ליצמן יכנס היום ישיבה מיוחדת

שר הבריאות ליצמן יכנס היום ישיבה מיוחדת שתדון בהיערכות לקראת לג בעומר.

לנוכח נגיף הקורונה ברור לכל שחגיגות ל"ג בעומר לא יוכלו להתקיים במתכונת הרגילה ובכללם גם העליה לציון הרשב"י הקדוש.

במשרד הבריאות בראשותו של ליצמן, מנסים למצוא נוסחה שתהיה מקובלת על ראש הממשלה ועל ראשי מערכת הבריאות, שמצד אחד תוכל לציין את היום המיוחד והקדוש כמדי שנה ומצד שני הדבר ייעשה ללא סיכונים מיותרים.

ע"פ מה שמסתמן ייתכן והשר ליצמן יבקש מראש הממשלה, להשוות את את העלייה לציון הרשב"י לאירועי יום הזיכרון ויום העצמאות, מבחינת כמות המשתתפים.

בנוסף, במתווה שכפי הנראה יוצע לראש הממשלה,ההדלקה בציון הרשב"י תועבר בשידור חי באמצעות כלי תקשורת רבים, שיעבירו למאזיניהם ולצופיהם את המראות והקולות המרגשים ובכך לגרום להשתתפות כלל עם ישראל ביום זה כפי שהיה עד עתה.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. "השבת" בוכה על חשבון חילול השבת במירון

    "השבת" בוכה על חשבון חילול השבת במירון. והשבת מענישה את המדליקים – גורמי החילול שבת קודש בפרהסייה בעיצומו של ש"ק במירון, בשבת ערב ל"ג בעומר. הם היו בטוחים כי לעולם חוסן וכי בכל שנה הם ידליקו ל"ג בעומר במירון עם ציבור כל כך גדול, והם יהיו ראשונים וישחקו את המשחק השנתי שלהם על חשבון חילול השבת במירון, אז הנה הם נענשו והשנה כבר לא יוכלו להדליק בצורה שכזו.

    ומי יודע מתי יוכלו לשוב לאותו סדר כפי שהיה בעבר, עושה רושם כי יקח הרבה זמן עד אשר יאפשרו התקהלות של אלפים יחדיו. השם ירחם ויכפר!

    איני יודע חשבונות שמים ואין ספק שכל אחד צריך לתקן אצלו, אבל אין זה פותר ממי שקלקלו בענין השבת בהדלקה במירון שלא יתקנו את מה שגרמו, אולי בזכות שיקבלו על עצמם לתקן ויכריזו כי לא עוד הדלקה בשעה שתגרום לחילולי שבת, נזכה לישועה גדולה ותיעצר המגיפה הנוראה.

    חילול השבת בהדלקה במירון זועק ולא ירפה עד אשר יתקנו את אשר קלקלו, הנושא לא יירד מסדר היום מפני שלהפקיר את השבת אין חמור ממנו, כולנו נמשיך להלחם נגד מנהיגי בויאן למען השבת, ובעיקר למנוע חילולי שבת של המונים כי שקורה בהדלקה במוצאי שבת כאשר אלפים נאלצים לחלל שבת או לגרום להפעלת מאות שוטרים יהודים ומאות נהגים ועובדי מוסכים יהודים בשביל לקלוט את ההמונים שיספיקו להגיע למירון. זה חייב להיעצר.

    על חשבון חילול השבת במירון????? |
    הגב