כך הגיב בנט לאחר תקרית ההשלכה לפח של הגלויה ששלח להורי החייל

כזכור, נפתלי בנט שיגר באמצעות שליח גלוית ניחומים לניצה, אמו של לוחם מג״ב בראל חדריה שמואלי הי”ד. האם הגיבה בזעם על כך וקרעה את הגלויה לחתיכות

ראש הממשלה, נפתלי בנט, שוחח עם ראש המטה הכללי, רב-אלוף אביב כוכבי, עם מפקד פיקוד הדרום, אלוף אליעזר טולדנו, עם מפקד אוגדת עזה, תא"ל נמרוד אלוני, ועם אל"מ יואב ברונר, מפקד החטיבה הצפונית באוגדת עזה במהלך האירוע המבצעי בו נהרג לוחם מג"ב, בראל חדריה שמואלי ז"ל.

בנט: "אני רוצה שאתם תדעו, ויידעו כל לובשי המדים – הגיבוי שלי למפקדי צה"ל הוא מלא ומוחלט. במקום שבו יש קרב, יש גם שגיאות, ולפעמים הן טראגיות. אני מעריך מאוד את מסירות הנפש של מפקדי צה"ל ואת הההקרבה האישית העצומה שלהם למען ביטחון המדינה.

בנט הגיב גם על תקרית ההשלכה לפח וקריעת הגלויה ששלח להורי החייל אותו קרעה אמו: שברון הלב של העם כולו על נפילתו של בראל חדריה שמואלי ז"ל הוא עצום. בראל נפל בהגנה על עמו ועל מדינתו. הוא מצטרף לטובים שבנו, אשר מאז קום המדינה מסרו את נפשם כדי לקיימה ולשמור עליה. למשפחה מותר הכל. תפקידנו הוא לתת תשובות, להקשיב ולחבק.

כזכור, נפתלי בנט שיגר באמצעות שליח גלוית ניחומים לניצה, אמו של לוחם מג״ב בראל חדריה שמואלי הי”ד. לפי דיווח של הלל ביטון רוזן, הכתב לענייני צבא וביטחון של ערוץ 20, האם הגיבה בזעם על כך וקרעה את הגלויה לחתיכות, תוך כדי שהיא זועקת: ״זה מה שהוא שולח לי במקום לבוא לפה? בושה!”.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. הלואי אחד משומרי בנט יירא עליו על בנט שם שם במצח שימות אמן

    בנט תמות עוד היום אמן סלה ועד

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב