כך מתכננים ב'כחול לבן' לשאוב קולות מהימין

במפלגה מתכוונים לשלוח את הח"כים המזוהים עם הימין למפגשים פנים מול פנים באזורי הפריפריה וינסו לשכנע את המצביעים הימנים להצביע לכחול לבן. "שמאל זו לא מילה גסה אבל זו לא המפלגה שלנו", אומר גורם בכחול לבן

בכחול לבן כבר מתכננים לשאוב קולות מגוש הימין לקראת הבחירות החוזרות ייערכו בי"ז אלול. על פי הדיווח בישראל היום בכחול לבן מתכננים לנסות לשלב את אורלי לוי־אבקסיס במפלגה, וכן להעמיד בפרונט את האנשים המזוהים עם הימין כמו יועז הנדל, צבי האוזר, משה (בוגי) יעלון וגבי אשכנזי.

בשיחות בין ראשי המפלגה דובר בין היתר על הצורך להביא מצביעי ימין. אחרי הבחירות בדקו במפלגה את תוצאות הבחירות. במפלגה הביעו שביעות רצון מההצבעות בערי מרכז ושמאל, אך הביעו אכזבה מהבאת מצביעי ימין.

על פי ישראל היום, במפלגה מתכוונים לשלוח את הח"כים המזוהים עם הימין למפגשים פנים מול פנים באזורי הפריפריה וינסו לשכנע את המצביעים הימנים להצביע לכחול לבן. "שמאל זו לא מילה גסה אבל זו לא המפלגה שלנו", אומר גורם בכחול לבן, "יש פה הרבה יותר אנשי מרכז וימין שפוי של פעם ממה שיש היום בליכוד".

לדברי אותו גורם, "בפעם שעברה שתקנו לנתניהו, כשהוא התחיל עם הקמפיין 'גנץ שמאל חלש', חשבנו שזה לא יצליח לו, שהאנשים לא באמת יקנו את זה שמדובר בשמאל. היה אפילו צחוק ובוז לזה שמי יאמין שאנשים באמת יחשבו שבני גנץ, בוגי יעלון, גבי אשכנזי יועז הנדל וצביקה האוזר הם אנשי שמאל. אפילו סמן השמאל, כביכול, יאיר לפיד, הוא לא איש שמאל. היינו בטוחים שהציבור לא יקנה את זה, אבל נתניהו פמפם את זה כל כך הרבה פעמים שהציבור התחיל להאמין לזה. הפעם לא נשתוק. נילחם בשקרים שלו".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *