כך נלכדו המחבלים: כתמי הדם והפלאפון שנשמט

ניר דבורי מפרסם בחדשות 12 פרטים חדשים על לכידת המחבלים. בזמן המאבק בין המחבלים לאחד הנרצחים שמט אחד המחבלים בשוגג את הטלפון שלו והוא נותר סמוך לכלי הרכב. הבלשים שמגיעים לשם לוקחים את הטלפון ופורצים אותו. כך הם מצליחים לגלות את זהות המחבלים ומשיגים ראיות שמלמדות על הפרופיל שלהם

ניר דבורי מפרסם בחדשות 12 פרטים חדשים על לכידת המחבלים. בזמן המאבק בין המחבלים לאחד הנרצחים שמט אחד המחבלים בשוגג את הטלפון שלו והוא נותר סמוך לכלי הרכב. הבלשים שמגיעים לשם לוקחים את הטלפון ופורצים אותו. כך הם מצליחים לגלות את זהות המחבלים ומשיגים ראיות שמלמדות על הפרופיל שלהם.

במהלך שתי היממות האחרונות זיהו סורקים של כוחות מגלן ומִרעוֹל כתמי דם שמובילים מכיוון זירת הרצח לכיוון יער נחשונים. הם התמקדו בחיפוש באזור.

לפנות ערב מצאו הכוחות בזירה חפצים מגואלים בדם ולכן הבינו כי הם נמצאים בקרבת מקום והוחלט להתמקד בחיפושים שם.

הבוקר, כוח שכלל של השב"כ ומאבטח רכזים, יחד עם קצין ממגלן, זיהה תנועה חשודה מתחת לעץ – ומצא את המחבלים ישנים בתוך השיחים ולידם גרזן. הכוחות שלפו נשקים וביצעו את המעצר.

שר הביטחון בני גנץ אמר ללוחמים שביצעו את החיפוש כי מוטב לחפש את המחבלים בסבך ולא במוצבים סגורים, שכן ההיגיון אומר שהם לא יתחבאו במקום סגור.

.המחבלים אותרו ללא אוכל ומים, כקילומטר אווירי מזירת הפיגוע. המחבלים לא התרחקו ככל הנראה מפני שאחד מהם התקשה ללכת בעקבות שבר ברגלו. הוא פונה לבית החולים. המחבלים קיבלו סיגריות ומים כדי לשדל אותם בחקירות.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *