כך סיכל גדעון סער את בחירת היועץ שהיה מגיע להסדר טיעון נוח עם נתניהו

סער כבר בחר יועץ וסיכל את המועמד קש שלו. רז נזרי. בכירים במשרד המשפטים אמרו בשבועות האחרונים שרז יסוכל בשל חשש של גורמים בקואליציה שהוא יגיע להסדר טיעון מקל עם נתניהו

ועדת האיתור לבחירת היועץ המשפטי לממשלה בחרה הערב (ראשון) את שלושת המועמדים שעליהם תמליץ לשר המשפטים: עורכת הדין גלי בהרב מיארה – פרקליטת מחוז תל אביב והמרכז לשעבר והמועמדת המועדפת על גדעון סער; עורך הדין רועי שיינדורף, המשנה ליועץ המשפטי לממשלה המכהן; ועורך הדין איתי אופיר, היועץ המשפטי של מערכת הביטחון.

עורך הדין רז נזרי, המשנה ליועץ המשפטי לממשלה,  דתי, שהיה מועמד קש של סער והוא משום מה לא מופיע ברשימת המועמדים הסופית.

הכתב אבישי גרינצייג דיווח כי שני נציגיו של גדעון סער בוועדה הצביעו נגד רז נזרי, ובכך טרפדו את מועמדותו. כזכור, שמו של נזרי הוצע לוועדה על ידי גדעון סער.

בכירים במשרד המשפטים אמרו בשבועות האחרונים שרז יסוכל בשל חשש של גורמים בקואליציה שהוא יגיע להסדר טיעון מקל עם נתניהו.

הכתב אביעד גליקמן פירשן כי רז ניזרי היה צריך להיות בין השלושה ששמם יועבר לחברי הממשלה. גורמים בכירים במשרד המשפטים מסרו: ״נעשה לניזרי עוול, מדובר בפוליטיזציה של הוועדה״. הבכירים הוסיפו ואמרו כי ״התירוצים של גורמים בוועדה על אי הכנסתו של ניזרי לשמות שעלו לממשלה הוא תירוץ מצחיק ולא רציני״.

ח״כ משה ארבל משס תקף את סער: ״המהלך של גדעון סער להציע את רז נזרי כמועמדו ואז להצביע כנגדו בוועדה הוא מעשה נבלה בזוי והונאה. אין מי שיחלוק שנזרי הוא עובד ציבור נאמן ומוכשר וראוי היה להיות לפחות אחד מהשלושה. אין גבול לציניות ולפוליטיקה המכוערת״.

יש לציין כי מבין שלושת המועמדים שר המשפטים סער אמור להביא מועמד/ת לאישור הממשלה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *