כל הדיווחים על סיכסוך עם בן גביר – פייק ניוז

במפלגה הקיצונית מרגיעים

מפלגת הציונות הדתית מודיעה הערב (ה) כי המשא ומתן עם איתמר בן גביר מתנהל בצורה טובה ואווירה חברית, כל שאר התדרוכים הם "פייק ניוז".

"בימים האחרונים, מאז פגישתם הטובה של יו"ר הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ', וח"כ איתמר בן גביר, המשא ומתן לאחדות מתקדם בצורה טובה ובאווירה חברית ואנו אופטימיים מאוד ביחס לתוצאותיו." אמרו במפלגה.

"צר לנו שדווקא בעיתוי הזה ישנם גורמים חסרי אחריות שמבקשים לחבל באחדות המחנה ומפיצים פייק ניוז מגמתי וחסר בסיס כביכול "מחדר המשא ומתן". מדובר בשקרים חסרי כל אחיזה במציאות שמופצים ככל הנראה על ידי גורמים שמנסים לדחוק בח"כ בן גביר לפרק את השותפות הטובה שמוכיחה את עצמה בשנה האחרונה, לרוץ לבד ולסכן את המחנה הלאומי באבדן קולות יקר מתחת לאחוז החסימה."

במפלגה קוראים לציבור להמתין וכי הכל מתנהל בחדרי חדרים:"אנו קוראים לציבור לא להאמין לשום פרסום שמופץ בימים הללו בתקשורת על ידי אותם גורמים. המשא ומתן מתנהל וימשיך להתנהל אך ורק בחדרים הסגורים, באווירה חברית וטובה, ומתוך אחריות גדולה להביא בשורת אחדות כמה שיותר רחבה, במטרה להביא לניצחון המחנה הלאומי בבחירות ולהקמת ממשלת ימין יהודית, ציונית ולאומית, שבתוכה ציונות דתית גדולה, חזקה ומשפיעה, שתהווה את עמוד השדרה האידיאולוגי של המחנה הלאומי".

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *