כל מתגייסת לצבא נגועה בפריצות • דב הלברטל

אין הרס גדול יותר לאשה היהודיה, לאופייה, לתכונותיה, לשאיפותיה הנעלות הראויות, למשפחה היהודית, מאשר גיוס בנות לצבא. ניתן בהחלט לומר, שכל מתגייסת נגועה בפריצות, אלא אם כן הוכח אחרת לגביה. אבל נשות התקשורת, ופוליטיקאיות, בעיקר אלה המובילות דעת קהל, המדשדשות במי אפסים של ערכים מעוותים, אינן פוסקות מלהסית ולהדיח. שוב ושוב עולה הנושא, ובלחץ שלהן, המצב מחמיר. והכל נובע מרגשות הנחיתות כלפי התרבות המערבית. התאווה לשוויון שכולה תרבות גויית

האמת על מה שמתרחש בפוליטיקה הישראלית הוא, שהכל קם ונופל על נגיעות אישיות. אין לתת אמון בשום ערכים בחילוניות הישראלית, ואם יש הנחזים להיות כאלה, ניתן להניח מראש שהם עומדים בניגוד למסורת ישראל.

כך לדוגמא בשאלת הגיוס העומדת על סדר היום, הדיווחים השקריים על גיוס חרדים. הנושא העלה לדיון הציבורי שוב את עניין הגיוס השוויוני. בשם הערך של שוויון מגדרי, שוויון בין נשים לגברים, לכאורה ערך נעלה, ניתן לשמוע בכלי התקשורת את הלחץ לגייס מה שיותר נשים לתפקידים קרביים. מה שאצל גדולי הדור נקרא יהרג ואל יעבור, אצל החילונים נקרא שוויון זכויות.

בראיונות בכלי התקשורת, רמטכלי"ם, אלופי צה"ל ופוליטיקאים בחירים, הופכים לסמרטוטים, עבדים נרצעים למראיינות, אלה המסיתות ומדיחות, החוזרות שוב ושוב על השאלה למה אין מספיק נשים בתפקידים קרביים, למה הן לא משרתות יחד עם הגברים, וכמו הגברים.
והם, הבכירים, בהתרפסות וכניעות, הנובעת מנגיעות אישיות, בעיקר מהרצון שישובו ויראיינו אותם, נכנעים למרותן של המראיינות, ומתמלאים התפעלות ונכונות לשתף פעולה לגיוס מה שיותר בנות.

אין הרס גדול יותר לאשה היהודיה, לאופייה, לתכונותיה, לשאיפותיה הנעלות הראויות, למשפחה היהודית, מאשר גיוס בנות לצבא. ניתן בהחלט לומר, שכל מתגייסת נגועה בפריצות, אלא אם כן הוכח אחרת לגביה. אבל נשות התקשורת, ופוליטיקאיות, בעיקר אלה המובילות דעת קהל, המדשדשות במי אפסים של ערכים מעוותים, אינן פוסקות מלהסית ולהדיח. שוב ושוב עולה הנושא, ובלחץ שלהן, המצב מחמיר.
והכל נובע מרגשות הנחיתות כלפי התרבות המערבית. התאווה לשוויון שכולה תרבות גויית, חודרת לאותן נשים יהודיות, אלה שפעם בנו בית יהודי במסורת האמהות הקדושות. והנשים החילוניות, מתמלאות באותם רגשי נחיתות, לוחצות ללא הרף על אותו השוויון, ועל זכותה של אשה לשרת בכל חיל קרבי.

בשם השוויון, נשות התקשורת לוחצות גם על הכרה בנישואי תערובת. כי הרי מדוע יגרע חלקה של גויה, שיקסע, בכרם ישראל? האם לה לא מגיע זכויות? אז מה בכלל הבעיה בנישואי תערובת.

לפני שנים לא רבות, מי שנשא שיקסע לאשה, הוציא את עצמו מכלל ישראל. היום, במדינת היהודים, מעודדים נישואים לגויות, ובפרט שהן ידועניות, שאז בכלל זה כבוד גדול, שהרי זה מביא גם להכרה בינלאומית בגודל השוויון במדינה בין יהודים לגויים.

ובשם השוויון יש לבטל כל הפרדה בין נשים לגברים. ובשם השוויון יש לעודד נשים להופיע בלבוש כרצונן. וכך, בשם ערך שכולו לקוח מתורת הגויים, הורסות מובילות דעת הקהל בישראל, את המשפחה היהודית ואת מסורת ישראל.

זוהי קללת השוויון המגדרי, שהגברים, מובילי דעת הקהל בישראל מתרפסים ונכנעים לנשות ישראל העלובות, שרוממות השוויון בגרונן, וחרב פיפיות להרס נשות ישראל בידן.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *