כמו המן הרשע: הח"כים החרדים זועמים על התוכנית הזדונית של ליברמן

בכירי האוצר יציגו מחר בקבינט הכלכלי-חברתי תכנית חדשה שגובשה למגזר החרדי, בהנחיית השר ליברמן. התגובות לא איחרו לבוא

בכירי האוצר יציגו מחר בקבינט הכלכלי-חברתי תכנית חדשה שגובשה למגזר החרדי, בהנחיית השר ליברמן.

במוקד הצעדים:  שלילת הנחות בארנונה, בצהרונים ובמעונות היום מהורים שאינם עובדים. קיצוץ מס׳ שעות הלימוד בישיבות מ-40 ל-20 בשבוע ללא הפחתה בתקציבן, כך שאברכים יוכלו לעבוד בחצי ‏משרה מבלי שקצבתם תיפגע. עידוד לימודי ליבה בבתי הספר החרדיים .

חברי הכנסת החרדים זעמו על ליברמן והגיבו כך:

יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני: "התכנית של ליברמן שפורסמה עכשיו איננה חדשה. כבר היה בהיסטוריה של העם היהודי מי שאמר "ודתיהם שונות מכל עם ואת דתי המלך אינם עושים ולמלך אין שוה להניחם". הרבה ליברמנים עברו לנו במהלך ההיסטוריה שנעלמו תמיד כאבק פורח, ועם ישראל חי וקיים. ליברמן עושה כל מאמץ להשאיר את החרדים בכותרות כדי לכסות על הכשלונות שלו.

ח״כ פרוש הגיב על התכנית של ליברמן שמתפרסמת בחדשות 13: ״פעם אחר פעם מנסה ליברמן להכות בציבור החרדי. הקול קול ליברמן והידיים ידי נפתלי בנט, שהתחייב לפני כשמונה חדשים שישמור על הציבור החרדי, האחריות לפגיעה בציבור החרדי ובהרעבת ילדים, היא גם עליו. ממשלת הכלאיים הזו תחלוף מהר״

יו״ר סיעת יהדות התורה ח״כ יעקב ליצמן: "גזירות השר ליברמן נגד המשפחות החרדיות מבטאות שנאה יוקדת כלפי כל מה שמסמל יהדות ומסורת. על מצח ממשלת הזדון בראשות בנט, לפיד, סער וליברמן, תלוי אות קלון של הסתה ורדיפת ציבור שלם, כפי שלא ראינו מעולם.

מרתיח להיזכר בהבטחות השווא של בנט וסיעתו ימינה, להגן על הציבור החרדי מפני ליברמן, בעוד המציאות המבישה, טופחת על פניהם שוב ושוב, בהיותם חלק מוביל בקואליציית הרשע, כלפי כל דבר שבקדושה.

אין סליחה לזעקת הילדים החרדים והמשפחות הנאנקות תחת מתקפת הגזירות, שליברמן וממשלת הזדון ממציאים מדי יום, נגד מגזר שלם, שהפך למטרתם המוצהרת, בכל תחום; כלכלית, ערכית ואנושית."

ח״כ יואב בן צור בתגובה לחשיפת מתן חודרוב ב׳ערוץ 13׳: ״ליברמן לאורך כל דרכו הפוליטית התנהג באכזריות ורוע לב, תוך שנאת אדם על רקע עדתי, בעבר זה הערבים היום זה החרדים. את האזרחים הרעים של ליברמן תפגשו בהתנדבות וחסד לכלל אזרחי ישראל ללא תמורה, מסביב לשעון תוך הקרבה ואומץ לב, בבתי החולים, בהגשת עזרה ראשונה, בזירות הטראגיות ובפיגועים הקשים והמזעזעים. הערב, ליברמן ממשיך במסע האכזרי להרעיב את ילדיהם בגלל היותם חרדים ועל כך אין לו מחילה לעולם״.

ח"כ ישראל אייכלר: "הפרסום הערב אודות התכנית הכלכלית האנטי חרדית של שר האוצר ליברמן צריך להדאיג לא רק את הציבור החרדי, אלא את כל אזרחי ישראל. יותר מכולם ידאגו חברי הממשלה. משום שהם אלו שיישאלו בבוא היום על ידי העם היהודי, מדוע נתנו את ידם לפשעי מלחמה כלכלית אנטישמית המכוון ישירות נגד הציבור החרדי, נגד כמליון הילדים העניים ונגד האימהות החרדיות. הם אלו שיצטרכו לענות במשפט ההסטוריה ולתת את הדין. התכנית של איוט על פי הפרסום הערב היא לא פחות מהכרזת מלחמה, נגד אוכלוסיה ממוקדת. כמו זו של פוטין כלפי אוקראינה. ליברמן מנסה שוב ושוב להתגרות בציבור האמוני, בנסיון לבדוק את הדופק של העם האם הוא מאפשר את הגזענות והאנטישמיות. על חברי הממשלה ועל אזרחי ישראל לומר לא! מהדהד לתכנית הזו, ולכוונותיו הזדוניות של ליברמן."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *