כמו ערב שומר החומות: בן גביר פותח לשכה בשיח ג'ארח

במהלך השבת הציתו פלסטינים את של טל יושובייב בשכונת שיח' ג'ראח בירושלים, יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר, הודיע הערב בעקבות כך על כוונתו להקים לשכה פרמלנטרית בשכונה

במהלך השבת הציתו פלסטינים את של טל יושובייב בשכונת שיח' ג'ראח בירושלים, יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר, הודיע הערב בעקבות כך על כוונתו להקים לשכה פרמלנטרית בשכונה. "מתכוון לעזור לתושבים ולתת להם את מעט הביטחון והרוח הגבית אותם הם לא מקבלים מהמדינה", נכתב בהודעה.

אתמול ביתו של יושובייב נשרף כולו, האירוע הסתיים ללא נפגעים מאחר והמשפחה לא הייתה בבית. עוד לפני השרפה, רכבו של יושובייב נשרף כבר 9 פעמים.

ח"כ בן גביר: "אם התושבים לא מקבלים הגנה מהמשטרה, אני אגן עליהם, מחר אפתח לשכה פרלמנטרית בשכונת שמעון הצדיק, עד שהביטחון יחזור לשכונת שמעון הצדיק והמשטרה תציב אבטחה קבועה. לא יכול שיותר מתשע פעמים הציתו את הרכב של משפחת יושביייב, בפעם העשירית ניסו לשרוף אותם חיים ורק בנס הם לא היו בבית בשבת, ומשטרת ירושלים תתנהג כאילו מדובר בהפגנה מול הבית. אם המשטרה לא נוכחת אני אהיה שם".

כזכור, בפעם הקודמת כשח"כ בן גביר פתח לשכה פרלמנטרית בשכונת שמעון הצדיק התפתחו עימותים עם תושבים מהמגזר הערבי במקום ולמרות הפצרת לשכת רה"מ לפנות את המקום, בן גביר התעקש עד שהאבטחה קבועה של שוטרים הוצבה לטובת התושבים היהודים במהלך כל תקופת הרמאדן, אז חלה עלה חדה ברמת ההתפרעויות".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *