כספית הקריא סוד מדינה בשם אולמרט? "הפצצה בנתנז הוטמנה לפני הרבה שנים"

בפתיחת השעה השנייה בן כספית טען כי המטען שהתפוצץ לפני כמה ימים בכור להעשרת אורניום בנתנז הוטמן כבר בימי כהונתו של אהוד אולמרט

בריאיון לאולפן ynet התייחס רה”מ לשעבר לחבלה בנתנז ואמר כי “הדברים האלה קורים כאשר מכשירים ממולכדים מחכים לשעת כושר”. הוא האשים את נתניהו ב”גיבוי הדלפות מכוונות. ביבי, בהתרברבות זחוחה, מוכן למכור את ביטחון ישראל כדי להשיג את ביטחונו האישי”.

האזינו לשיחה עם בן כספית בדקה 20

בפתיחת השעה השנייה בן כספית טען כי המטען שהתפוצץ לפני כמה ימים בכור להעשרת אורניום בנתנז הוטמן כבר בימי כהונתו של אהוד אולמרט.

וזה תמלול הדברים:

כספית: "היום אני יכול להגיד לך שזה הוטמן אפילו לפני הרבה שנים, אלה שהטמינו אותו… אני לא יודע אם הם ישראלים"
מגל: "הפצצה בנתאנז?"
כספית: "ה…מה שלא התפוצץ שם, כן".
ינון מגל: "וואלה?!"
כספית: "כן כן!"
מגל: "איזה וואטסאפ של אולמרט? אתמול הקראת וואטסאפ של אולמרט בשידור?!"
כספית: "לא הקראתי אותו לך, הקראתי אותו לנגל. הקראתי לנגל וואטסאפ ארוך, כי אהוד אולמרט פשוט אישר לי להקריא אותו, הוא לא אמר שהוא הטמין אותו, אבל הוא אמר 'פעולה כזו מוכנה שנים מראש' והעיתוי זה רק לחיצה על כפתור, והיום הבנתי מתי הוקם האתר בנתאנז, רמז: 2007-2008, ואני לא יכול להמשיך לקרוא…".

לאחר השידור צייץ ינון מגל בטוויטר: "אולמרט הוא מטען רדום. הוא ציטט את השיחה עם בן כספית,, אחת השיחות המדהימות אהוד אולמרט: אני לא רוצה לפגוע בעמימות כפי שנתניהו עושה בכוונה, לכן אחשוף (במרומז כמובן) סודות מדינה, ואתן להבין שהמבצע להנחת המטען בנתנז נעשהבתקופתי,
ומי שיוצא פה בעצם גבר זה אני ולא ביבי. ובשם השנאה שלי אליו שתשרף המדינה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *