כעשרת אלפים בתפילת חגיגית מהכותל לרגל 55 שנה לשחרור ירושלים

אש העיר ירושלים, משה ליאון: ״ירושלים, בירת ישראל, שמחה וגאה לארח את הנוער הנפלא הזה בעירנו האהובה. מכאן, המקום הקדוש ביותר לעם היהודי, אנו שולחים תפילה של אחדות, שותפות ואחווה לכל עם ישראל

הקרן למורשת הכותל המערבי, עיריית ירושלים, המשרד לירושלים ומורשת והרשות לפיתוח ירושלים, קיימו אתמול תפילה חגיגית במלאת 55 שנה לאיחודה של ירושלים בסימן “שישו את ירושלים גילו בה כל אוהביה” בהשתתפות עשרת אלפים איש.

תפילת ערבית לרגל ערב יום ירושלים בהשתתפות רב הכותל המערבי והמקומות הקדושים הגאון הרב שמואל רבינוביץ שליט”א, ראש העיר ירושלים מר משה ליאון, ראשי תנועות הנוער וכ- 4,000 חניכי התנועות הירושלמיות שהגיעו לכותל המערבי רגלית כבר במהלך הצהרים. את התפילה ליווה האמנים ישי לפידות, יצחק מאיר וחיים ישראל בשירה ובשמחה.

עם תחילת התפילה נפרס ברחבת הכותל העליונה ע”י החניכים- דגל ישראל, הגדול ביותר שנפרס זו השנה השנייה בירושלים בגודל 1,000 מ”ר.

רב הכותל המערבי והמקומות הקדושים הרה"ג שמואל רבינוביץ שליט"א: "סוד שרשרת הדורות הנצחית שהעבירו לנו את החלום מדור לדור, ששמרו לנו על החלום לחזור לירושלים. שבזכותם אתם כאן, ואתן כאן, ואני כאן. הערב אני רוצה לומר תודה בשמי ובשמכם לכל הדורות שהיו לפנינו, שחלמו על ירושלים, שכתבו על ירושלים, שנשבעו לחזור לירושלים מאתיופיה, מהונגריה, מתימן, מספרד – למרות שלא ראו אותה מעולם. בזכותכם חזרנו הביתה. בזכותכם התפילה פה הערב ובזכותכם – בעזרת השם, נזכה לחזות בביאת משיח צדקנו ובבניין בית מקדשנו במהרה בימינו, אמן."

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: ״ירושלים, בירת ישראל, שמחה וגאה לארח את הנוער הנפלא הזה בעירנו האהובה. מכאן, המקום הקדוש ביותר לעם היהודי, אנו שולחים תפילה של אחדות, שותפות ואחווה לכל עם ישראל באשר הוא ולכל העם היהודי. זוהי זכות גדולה לעמוד כאן יחד איתכם ביום חגה של בירתנו האהובה. אני קורא לכל בית ישראל לעלות לירושלים וליהנות מהמגוון האדיר שיש לעירנו להציע״.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *