כעת זה רשמי: יו"ר 'יהדות התורה' מונה לתפקיד שר הבריאות

לאחר אין ספור דיווחים, כעת זה רשמי,בישיהת הממשלה האחרונה שהמתקיימת זה עתה הוכרז ליצמן כשר הבריאות, זאת לאחר שהחזיק בתפקיד סגן שר.

כזכור, ראש הממשלה בנימין נתניהו אולץ להתפטר מתפקידוו השונים בהן החזיק למעט תפקיד ראש הממשלה, זאת בעקבות כתב האישום שהוגש נגדו ע"י היועץ המשפטי לממשלה.

מלכשת ליצמן נמסר כי בשל ההתפתחות הפוליטית והמשפטית, מונה ח”כ יעקב ליצמן לשר הבריאות בפועל, במקום תפקיד ‘סגן שר במעמד שר’ – מינוי שהחזיק בו עד עתה.

זאת לאחר שהוברר כי סמכויות ‘סגן שר-במעמד שר’ שהועברו לליצמן בשעתו, אינן תקפות במינוי שר מעליו שאינו ראש ממשלה. המינוי בהתאם לאישור מועצת גדולי התורה.

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. מדוע מתאחרת הגאולה.????????

    מדוע מתאחרת הגאולה??? ימי החנוכה ימים נשגבים ונעלים עד מאוד. ימים של התעלות באמונה ובהשגחה פרטית, ימים של ניסים ונפלאות, אשר הקב"ה מנהיג את עולמו מעל הטבע, בדרך ניסית שאינה מובנת כלל על- פי ההיגיון והשכל, ומגלה את אהבתו הגדולה לעם ישראל. בתקופת בית שני עמדו היוונים הרשעים ואנטיוכוס הרשע, וגזרו גזרות קשות על עם ישראל' כמו במדינת ישראל היום ע"י חכי"ם חרדים = המתיוונים של היום.

    מדוע מתאחרת הגאולה? ובכן מדוע הגאולה מתמהמהת? המלך המשיח יבוא, כדי להציג פתרון. תרופת אמת לכל המצוקות והמדווים: הבריאותיים, המשפחתיים, הכלכליים, הביטחוניים, המדיניים, בכל שטח ותחום: קירבת אלוקים, שמירת מצוות, אמונה, עבודת ד'!

    אז כל עוד יתנוססו שלטים כוזבים ומוכרי אשליות, מעוררי תקוות ומפזרי הבטחות, בנוסח "ישראל מחכה לפלוני", "פלוני טוב ליהודים", "רק פלוני יביא שלום ובטחון", "פלוני – כי דרוש שינוי", "תנו לפלוני להמשיך", כל עוד מציעים החרטומים והחכמים הצעות קסם ופתרונות פלא, יעמוד המשיח בצד ויחייך. יאמר: נסו, נסו להקים מערכת חינוך שמד ממש בלי אמונה, ליצור חברה בלי ערכים, לנתוץ שלשלת דורות ולייבא תרבות מנוכרת. נסו, נסו לייבא מאות אלפי גויים, להציף את הארץ בחנויות לממכר חזיר, לגדל תרבות אנטישמית ישראלית מקורית. נסו, למי שזוכר, לעודד מפגשים בין בני נוער יהודים וערבים, ולעודד מסעות בני נוער בחסות מסיונרית רשמית. מה עוד יש לנסות ולא ניסיתם.

    תזרקו הכל לקלחת זו ששמה מדינת ישראל, ונראה איזה תבשיל יצא. תטעמו ותתבלו לפי הצורך. ותאמרו אם לכך התכוונתם, אם זה אכיל. התשובה ידועה מראש. כדברי הנביא: "ויהי כאוכלם מהנזיד, והמה צעקו ויאמרו מוות בסיר". לא, לא לכך התכוונו,
    לא זאת רצינו, לא על כך חלמנו. תעינו ותעתענו. והרעיון עתיק הוא, הובטח מראש. במשנה שנינו: "בעיקבות משיחא חוצפא יסגא (לפני בוא המשיח תתרבה החוצפה) והיוקר יאמיר. הגפן תתן פריה והיין יהיה ביוקר. נערים פני זקנים ילבינו. בן מנבל אב, בת קמה באמה וכלה בחמותה. אויבי איש אנשי ביתו. פני הדור כפני הכלב, הבן אינו מתבייש מאביו. ועל מי יש לנו להישען, על אבינו שבשמים".

    ונשאלת השאלה: מדוע? למה, בפרוס הגאולה, יהיה המצב כה גרוע? וענה המשגיח ממיר, הגאון רבי ירוחם זצ"ל: המשיח יבוא ויציע פתרון: עבודת ד', תורה ומצוות. והוא לא יבוא, עד שינוסו כל הפתרונות האחרים ויאכזבו! יש השמים מבטחם בכלכלה, והפרוטה תכלה מן הכיס, היוקר יאמיר. הגפן תתן פריה והיין יהיה ביוקר, כל התורות הכלכליות תופרכנה. המעמדות בחברה הן מבטח, הנימוסים וההליכות. המשפחה היא מבטח. והכל יקרוס.
    וכשיבינו שאין כל מבטח יפנו אל המבטח העתיק האמיתי: "ורדפה את מאהביה ולא תשיג אותם, וביקשתם ולא תמצא, ואמרה אלכה ואשובה אל אישי הראשון, כי טוב לי אז מעתה!" ואז, רק אז, רק כשהאשפים יאכזבו והפתרונות יקרסו, רק אז יעלה המסך, יצא אסיר מבור, קץ יושם לחושך, והמשיח יבוא! אז למה לחכות, למה לא להבין מראש שהגאולה לבדה היא הפתרון! ולא החכי"ם ביחד עם השמד של הציונים הערורים ימ"ח.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב