כצפוי: השוטר שזרק דלי על ילד בביתר עילית לא יועמד לדין

המחלקה לחקירות שוטרים החליטה לסגור את התיק נגד שוטר שתועד במהלך ימי הסגר בחול המועד בעיר ביתר עילית כשהוא משליך דלי על ילד

המחלקה לחקירות שוטרים החליטה לסגור את התיק נגד שוטר שתועד במהלך ימי הסגר בחול המועד בעיר ביתר עילית כשהוא משליך דלי על ילד.

בחדשות 13 פורסם כי במח"ש קבעו ששוטר היס"מ עשה שימוש בכוח שחרג מהנדרש בנסיבות המקרה והורו למשטרה להעמידו לדין משמעתי. אלא שהמשטרה החליטה שלא נעברה עבירה פלילית ולכן לא יוגש כתב אישום פלילי.

עו"ד איתמר בן גביר שמייצג את הילד ששוטר זרק עליו דלי תוקף הערב את המחלקה לחקירת שוטרים שהחליטה לסגור התיק הפלילי ולהעבירו לדין משמעתי. לדברי עורך הדין: "מח"ש הפכה להיות גן עדן לשוטרים אלימים. כל שוטר שתוקף זוכה לחסינות" בן גביר מוסיף כי יאבק בהחלטת מחש וימליץ למשטרה להגיש כתב תביעה נגד השוטר. ידע כל שוטר מתפרע שיש דין ודיין וגם אם מח"ש סוגרת את התיקים נגד השוטרים לא נהסס להגיש נגדם תביעות אישיות וגם נבחן הגשת עתירה לבג"צ כנגד החלטת מח"ש- המדובר באירוע פלילי לכל דבר וההליך משמעתי במקרה זה הוא לעג לרש"

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה לאירוע: "במהלך פיזור של עשרות מתקהלים בביתר עלית הושלכו לעבר הכוחות אבנים וחפצים. חשוד שנצפה משליך בלוק לעבר הרכב המשטרתי נעצר על ידי השוטרים. לצד האמור אנו רואים בחומרה את התנהלות השוטר במקום שנוגדת את ערכי הארגון. בהתאם, מפקד המחוז הנחה להעביר את חומרי התיעוד לבדיקת מח"ש בהקדם".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. מח"א מחלקת חקירת אזרחים

    מחלקה מורכבת מאזרחים. שיחקרו את האזרחים, שיתקפו שוטרים.

    צבי |
    הגב