כשבן גביר בשטח, אופירה וברקו במתח. צפו בראיון הסוער

על עופר כסיף מהמשותפת אמר בן גביר כי "הוא צריך לעוף מכאן. הייתי מעיף אותו בטיסה אחת, הוא מזדהה עם האויבים שלנו. מי שמרים יד על שוטרים, מי שזורק בקבוקי תבערה, מי שמניף דגלי פלסטין ביפו ובעכו ואומר שהיהודים צריכים ללכת משם – אני רוצה להעיף אותו מישראל. מי שנאמן אני איתו, מי שלא נאמן – לעוף מכאן". צפו בראיון המלא

ח"כ מהציונות הדתית עו"ד איתמר בן גביר הגיע להתראיין לצמד אופירה וברקו וסיפק שלל כותרות סוערות מתמיד על כל מה שקורה לאחרונה.

על עופר כסיף מהמשותפת אמר בן גביר כי "הוא צריך לעוף מכאן. הייתי מעיף אותו בטיסה אחת, הוא מזדהה עם האויבים שלנו. מי שמרים יד על שוטרים, מי שזורק בקבוקי תבערה, מי שמניף דגלי פלסטין ביפו ובעכו ואומר שהיהודים צריכים ללכת משם – אני רוצה להעיף אותו מישראל. מי שנאמן אני איתו, מי שלא נאמן – לעוף מכאן".

כשנשאל האם אתה קיצוני, אתה מתסיס? השיב: "אני לא מתסיס, אני עוזר לעם שלי. זה התפקיד שלי כנבחר ציבור. אני קיצוני באהבה שלי לישראל ולחיילים שלנו. אין לי בעיה עם כל הערבים, מי שנאמן – אהלן וסהלן. מי שרוצה לחיות איתי בשלום – אחלה. אבל מי שלא, ויש לא מעט כאלה, צריכים לעוף. השייח' מלוד שחושב שכל יהודי דינו מוות? צריך לזרוק אותו מכאן לכל הכוחות".

מפכ"ל המשטרה אומר שבגללך יצאנו למבצע שומר החומות? "בוקר לפני זה אמרתי שמפכ"ל המשטרה צריך ללכת הביתה. הוא נקם בי. התקשרו אליי נשים וילדים משכונת שמעון הצדיק כי הרביצו להם, תקפו אותם. אישה יוצאת מהבית וזורקים עליה בקבוק תבערה, המשטרה עומדת שם ולא מגיבה. ילד יוצא מהבית ומרביצים לו 40-50 ערבים. תפקידי לא לשבת בכנסת ולאכול רוגלך אלא לרוץ לשכונה הזאת ולעזור לילדים האלה. לא אתן שירביצו לילדים ולנשים יהודים".

לסיום האם אתה מתחרט על דברים שעשית בעבר? למשל כשהוצאת את הסמל ממכוניתו של רבין. "לא הייתי חוזר על הדברים האלה היום, לא הייתי לוקח את הסמל של רבין. לד"ר גולדשטיין התחפשתי בפורים כשהייתי בן 16-17, בחייכם. על חלק מהדברים אני גאה, למשל כשצעקתי על חנין זועבי שהיא מחבלת. בית המשפט העליון אשם שנתן לה להיות בכלל בכנסת. יש היום בכנסת קבוצה של תומכי טרור שחושבת שצריך להרוג אותנו. דיברו על התמונה של ד"ר גולדשטיין שהייתה לי. לאחמד טיבי יש על הקיר תמונה של יאסר ערפאת, זה שרצח אלפי יהודים".

תגובת ח"כ עופר כסיף: "אין לי אלא לרחם על איש כזה, שאת כותלי ליבו וביתו ממלאים רק שנאה חשוכה ותמונות של הרוצח גולדשטיין".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *