צפו: כשהמגישה מאבדת שליטה במגרש הביתי • נתניהו ליונית: "משסה נגד החרדים במגמתיות"

העיתונאי משה גלסנר, קול ברמה כתב על הראיון: ‏לא מכיר עוד פוליטיקאי שהיה עומד מול מראיינת כזו – עויינת, חדה ושולטת בפרטים ובתאריכים, כשהוא נינוח, מחוייך, ומעביר את כל מסריו עד לאחרון שבהם. לא צריך להיות מחסידיו כדי להודות: כן, הוא פנומן.

רוה"מ ויו"ר הליכוד, בנימין נתניהו, התארח (שני) לריאיון מרתק וארוך במיוחד במהדורה המרכזית אצל יונית לוי, וזאת כחודש וששה ימים בלבד לפני שישראל תלך שוב לקלפיות – ובזמן שהיא עדיין נאבקת במגפת הקורונה.

נתניהו אמר בריאיון כי הוא לא מקבל את ההנחה שהטיפול במשבר הקורונה נגוע בשיקולים פוליטיים: "אנחנו הולכים לצאת מזה ראשונים, צריך להבין את זה. בגלל החיסונים ומערכת בריאות פנטסטית, אני רוצה שנצא כולנו מהמשבר – חרדים, ערבים, שמאלנים…".

לשאלה מדוע ראש הממשלה צריך לדבר עם נכד של רב כשהכוונה ליענקי קניבסקי נכד מרן שר התורה כדי לבקש ממנו לסגור מוסדות לימוד בזמן סגר אמר נתניהו: "יש שני מגזרים גדולים – החרדים והערבים – אני הולך לשניהם ומדבר עם מהניגי ציבור. לא מתחנן אליהם, אלא מדבר איתם. אני קורא להם להתחסן".

"רוב הציבור החרדי מאוד ממושמע, והרבנים כמעט כולם קראו להתחסן ולקיים את ההגבלות", הוסיף נתניהו. "להגיד שאין הפרות? יש. יש ביישובים ערביים וחילוניים גם. כשהנגיף תוקף קהל מתקהל, כמו בהפגנה בבלפור, הוא תוקף. אני מבקש מכולם לשמור על הכללים ואני חושב שיוצאים מזה באמת. העולם משתאה".

נתניהו אמר "קבענו מדדי תחלואה. אני מאמין שאם אזרחי ישראל יהיו ממושמעים ונעשה את זה בהדרגה לפי המדדים ויבואו כולם להתחסן, לא רק שזה יהיה הסגר האחרון – אנחנו נצא מהקורונה".

נתניהו חשף כי הוא מנהל מגעים עם ראשי 'פייזר' ו'מודרנה' על הבאת מיליוני חיסונים נוספים לישראל – והעריך שיהיה צורך להתחסן בכל שנה: "אני רוצה שנהיה במצב שכל אזרחי המדינה, ערבים ויהודים, ייצאו להתחסן – ושיהיו להם גם חיסונים להמשך. אני מדבר איתם על הקמת שני מפעלים בישראל שיהפכו אותה למרכז עולמי למחקר פיתוח וייצור לנגיפים הבאים".

יש עתיד בתגובה על דברי נתניהו: ״5,388 המתים מהקורונה הם העדות לכישלונו של נתניהו בניהול משבר הקורונה. כישלון שנובע בגלל מחדל נתב"ג וכניעה לסחטנות באכיפה. הבחירות הקרובות הן בין ממשלה שפויה וליברלית של יש עתיד לבין ממשלה של ליצמן ובן גביר".

תגובת כחול לבן: הציבור הישראלי כבר יודע שנתניהו משקר כמו שהוא נושם. אם היה חושב על האזרחים ולא על עצמו והמשפט שלו הוא היה מעביר תקציב מדינה ולא ממוטט את המשק. התכנית הפייק כלכלית שלו היא שוחד בחירות ללא מקורות. נתניהו – אפילו אולפני טלוויזיה לא יעזרו לך. כחול לבן וגנץ ימשיכו לעצור אותך – מקבלת חסינות, מביטול המשפט ומהרס הכלכלה. אנחנו שמחים שהתו הירוק של כחול לבן עבר בפה אחד בממשלה הערב ויסייע למאות אלפי אזרחים שמשתוקקים לחזור להתפרנס.

העיתונאי משה גלסנר, קול ברמה כתב על הראיון: ‏לא מכיר עוד פוליטיקאי שהיה עומד מול מראיינת כזו – עויינת, חדה ושולטת בפרטים ובתאריכים, כשהוא נינוח, מחוייך, ומעביר את כל מסריו עד לאחרון שבהם. לא צריך להיות מחסידיו כדי להודות: כן, הוא פנומן.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. יונית לוי ששנאתך לחרדים תחנוק אותך ותחנקי ותחנקי ותמותי וימח שמך מן העולם נאצית דוברת עברית פפפוווע נרקוד על קברך זבלית פפפווועע

    אמן סלה ועד

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב