כתבת ויינט בהסתה פרועה: "לא הקפידו ועכשיו הם במלונית על חשבונינו"

לעיתונאית מויינט יעל פרידסון לא מצא חן שדתיים וחרדים יכולים ללמוד ולגור יחד במלונית אחת ובחרה לכתוב את אשר על ליבה ולהסית נגד החרדים והדתיים: "לא הקפידו על הנחיות והדביקו אחד את השני, עכשיו לומדים יחד במלונית על חשבון הציבור". צפו בתיעוד היפה שצילם עמית יקותיאל

העיתונאי דביר עמר, שיתף סרטון שבו נראים בחורים חרדים ודתיים יחד כשהם לומדים במלונית של קורונה "גרנד קורט", עמר כתב כי יש להיות גאה בזה ש"בית מדרש במלונית הקורונה 'גרנד קורט' שוקק חיים עם מאות בחורים מישיבות ניר, אילת, מרכז הרב, שדרות, פוניבז', חברון, מיר ברכפלד".

אולם לעיתונאית מויינט יעל פרידסון הדבר הפריע והחליטה ללכת בדרכו של ליברמן, כשהיא שיתפה את התיעוד וכתבה עליו כי: "לא הקפידו על הנחיות והדביקו אחד את השני, עכשיו לומדים יחד במלונית על חשבון הציבור".

מיותר לציין שבחורי הישיבות שהו במוסדות הלימוד על פי מתווה הקפסולות שאושר על ידי הממשלה ובהמלצת משרד הבריאות, ועם העלייה בתחלואה גם בחלק מהישיבות הורגשה התפרצות קורונה.

העיתונאי יהודה שלזינגר הגיב לכתבת הצינית בציניות מבריקה משלו: "צודקת. למה לעצור פה? כל המאושפזים והחולים קשה לא שמרו על ההנחיות, נדבקו, ועכשיו מקבלים טיפול בבתי החולים הציבוריים על חשבוננו. חצופים".

שדרן "קול ברמה" כתב כי "החיבור הטהור הזה כ"כ מרגש אותי, שלא ניתן לתאר", גם האסטרטג החרדי ירח טוקר כתב: "איזה יפה. בלי הקורונה – לא היה קורה. מהמם".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *