כתבת 'ידיעות' מסיתה: "תהיה הפרדה בין גברים לנשים בכל המדינה"

כתבת 'ידיעות אחרונות' יעל פרדיסון, מצטרפת למקהלת המסיתים ברשת נגד ההפרדה במקומות ציבוריים בין גברים לנשים

ההסתה ברשת כנגד החרדים שמפרידים במקומות העבודה עולה שלב, והפעם: כתבת ידיעות אחרונות יעל פרדיסון, מצטרפת למקהלת המסיתים ברשת נגד ההפרדה במקומות ציבוריים בין גברים לנשים.

כתבת ידיעות צייצה בטוויטר, "לפני זמן קצר בגנות מקומות עבודה נפרדים, סניפי בנק, קופות חולים, גינת המשחקים, מוסדות תרבות. זה העתיד של #המדרון_החלקלק #הדרת_נשים",

"פרדיסון כתבה את הדברים בתגובה לציוץ של אחד הגולשים על כך שבמקום העבודה שלו החליטו להפריד בין נשים לגברים, "זה חדש לי. מתחם עבודה *בהפרדה* קומה לגברים קומה לנשים", כתב תוך שהוא מביא תיעוד מהמקום.

בתגובה אחרת כתב: "אנחנו מבינים שמדובר בהחלטה מטומטמת גם ברמה העסקית? דוגמא: יש לי עסק קטן, עשרה עובדים חמש נשים חמישה גברים. אני רוצה לשכור משרד בחלל עבודה. באמת נראה לך שאני אפצל את העובדים לקומות?".

מחברת 'וורקאפ' נמסר בתגובה:אנו גאים להיות פורצי דרך ולהוביל את מהפכת התעסוקה במגזר החרדי בהתאמה מושלמת לאורחות חייו, בכבוד אמיתי ובהערצה לאורחות חייהם של העובדים לפרנסתם – גברים ונשים בני המגזר הדתי והחרדי.

לפני כחודש ימים השקנו את מתחם העבודה הראשון שלנו המותאם לנשים וגברים ומעניק לראשונה מענה מושלם גם לאישה החרדית העובדת, כאשר לצד מענה לצורך הבסיסי במקום עבודה חדשני, מקצועי ומושלם כרצונן של הנשים, אנו מעניקים גם מעטפת מכוונת ומעצימה של הכשרה מקצועית וחיבור בין אנשי מקצוע ולקוחות.

חבל שישנם כאלו שבוחרים להתעסק בפופוליזם זול של כפיית דעות וערכים, במקום לראות את הייחודיות החברתית ואת הנחישות וההקרבה של המשתלבים והמשתלבות בשוק העבודה מתוך נאמנות ערכית, מודל חדשני ופורץ דרך, שמתחם העובדה של 'וורקאפ' חתום עליו במצוינות, תוך תרומה אדירה לכלכלת ישראל כולה.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. עם פרצוף כמו שלה אפשר מעורב

    חחחחחחחחחחחחחחח

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב