לאחר הבוז: הצעת גבאי אושרה ברוב מוחץ

בתום ועידת סוערת – ועידת מפלגת העבודה אישרה לפני זמן קצר את הצעת יו"ר המפלגה, אבי גבאי על מבנה הפריימריז ואת תקנון הועידה החדשה. צפו

ניצחון לגבאי בועידת מפלגת העבודה: בתום ועידת סוערת – ועידת מפלגת העבודה אישרה לפני זמן קצר את הצעת יו"ר המפלגה, אבי גבאי על מבנה הפריימריז ואת תקנון הועידה החדשה.


כאלפיים צירים הגיעו הערב לכינוס הועידה בתל אביב תחת הכותרת "מתחייבים לשינוי בישראל". מאות מחברי המפלגה צעקו בוז לגבאי שלבסוף קיבל את מבוקשו – 2 שיריונים ברשימה.

במרכז האירוע, נאומו של יו"ר המפלגה, אבי גבאי שקרא ללפיד וגנץ שנקטע תוך כדי קריאות בוז: "אתם לא יכולים להזדעזע מההתקפות של נתניהו על רשויות החוק ואז לרוץ להצטרף לקואליציה שלו. אנחנו מתחייבים לשינוי במדינת ישראל. ואני קורא לכם, הצטרפו לשינוי. הצטרפו לקואליציה של שינוי. אני קורא לכם להתחייב לא לשבת בממשלה של נתניהו. וזה לא קשור רק לכתבי אישום אלא לדרך ולעתיד המשותף שלנו במדינת ישראל".

תוך כדי שריקות הבוז נגדו המשיך גבאי ואמר: "למרות כל הרעש הזה אני גאה במפלגה שלנו. מפלגה חיה, דמוקרטית ובועטת. 60 אלף חברים. רק בחודש האחרון הצטרפו עוד 4,000. אנחנו המפלגה הכי ערכית והכי אמיתית בישראל, מפלגה שבנתה את המדינה וגם תציל אותה עכשיו ותעשה את זה ביחד ואני מאמין גדול בעוצמה של המפלגה, המפלגה שכולם אוהבים להספיד אותה אבל היא תמיד מפתיעה מחדש".

ח"כ איתן כבל תקף אותו מול אלפי חברי המפלגה ואמר: "טעינו כשבחרנו בך". כבל שלף תוצאות של בדיקת פוליגרף שערך בעקבות אמירות שגבאי הכחיש – ומסר אותן לגבא

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *