לאחר הטבח בבוצ'ה – בעולם מאיימים בהחרפת הסנקציות על רוסיה

בעולם מזועזעים מהמראות הקשים שנחשפו בבוצ'ה. שר החוץ האמריקני אנטוני בלינקן תיאר את האירועים כ"אגרוף בבטן", ואילו מזכ"ל האו"ם אנטוניו גוטרש לחקור את האירועים לעומק

בעולם מזועזעים מהמראות הקשים שנחשפו בבוצ'ה. שר החוץ האמריקני אנטוני בלינקן תיאר את האירועים כ"אגרוף בבטן", ואילו מזכ"ל האו"ם אנטוניו גוטרש לחקור את האירועים לעומק.

קנצלר גרמניה, אולף שולץ גינה את הטבח ואמר כי "פוטין ותומכיו ירגישו את ההשלכות". גם יפן גינתה: "יפן מתייחסת ברצינות רבה למותם של אזרחים חפים מפשע באוקראינה, אנחנו בהלם עמוק", אמר דובר הקבינט היפני.

נשיא צרפת עמנואל מקרון האשים הבוקר את הרוסים בהרג אזרחים בעיירה האוקראינית בוצ'ה וקרא להטיל סנקציות נוספות על מוסקווה.

ג'וזפ בורל, הממונה על מדיניות החוץ של האיחוד האירופי אמר: "האיחוד האירופי מגנה בכל הכוח את הזוועות שבוצעו על ידי הכוחות הרוסיים במספר ערים אוקראיניות כבושות. תמונות רודפות של מספר רב של הרוגים ונפגעים בקרב אזרחים, כמו גם הרס של תשתיות אזרחיות, מראות את הפנים האמיתיות של מלחמת התוקפנות האכזרית שרוסיה מנהלת נגד אוקראינה ואנשיה. מעשי הטבח בעיירה בוצ'ה ובערים אחרות באוקראינה יירשמו ברשימת הזוועות שבוצעו על אדמת אירופה". לדבריו, השלטונות הרוסיים "אחראים לזוועות הללו, שבוצעו בזמן שהייתה להם שליטה באזור".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *