לאחר לבטים רבים: רבי שאול אלתר הכריע למי להצביע

לאחר לבטים רבים מקורביו של רבי שאול אלתר מוסרים כי הרבי קיבל את ההכרעה

בחודש שעבר חשפנו לראשונה ב'אקטואליק' כי בקהילת רבי שאול אלתר עדיין לא החליטו אם להימנע בבחירות וזאת לאור העובדה כי חסידי גור רודפים את הקהילה החדשה שפתחה במרד.

הערב, לאחר לבטים רבים מקורביו של רבי שאול אלתר מוסרים לנו כי "רבינו ראש ישיבה מגור שליט"א יצא להצביע על הבוקר בכדי שהציבור ידע כי אין להימנע בבחירות, וכי צו השעה היא להצביע למפלגה שתשמור על האידישקייט."

בהודעה לא פירטו חסידי רבי שאול אלתר למי להצביע , אך החסידים הנלהבים שחשים כי "בגור רודפים אותם ומתנכלים להם בעת האחרונה" מבהירים לנו כי יצביעו לתנועת ש"ס.

גורמים בחסידות הודו ל'אקטואליק' כי לאור המשך מסכת ההטרדות והרדיפה כנגד חצר החסידות המתהווה, עסקני החסידות  מצויים במגעים עם תנועת ש"ס. עד כה התקבצו לחצרו של רבי שאול אלתר מאות משפחות מרחבי הארץ.

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. מצחיק ועצוב לראות שבשביל נציגים בכנסת המינים של העמלקים, הרבנים ותלמידיהם מתפללים ובוכים מכל הלב שיצליחו, ובעד חילול שבת, גזירת גיוס השמד והזימה, וחפירת קברי ישראל, וכו' צוחקים ושותקים רח"ל. ואפילו לא יוצאים למחות נגד חילול שבת!!! וזה נעשה ע"י אלו שהם נקראים גדיייילים של המועצת. ובמקום חילול השם אין חולקים כבוד לרב! וד"ל.

    מצחיק ועצוב לראות שבשביל נציגים בכנסת המינים של העמלקים, הרבנים ותלמידיהם מתפללים ובוכים מכל הלב שיצליחו, ובעד חילול שבת, גזירת גיוס השמד והזימה, וחפירת קברי ישראל, וכו' צוחקים ושותקים רח"ל. ואפילו לא יוצאים למחות נגד חילול שבת!!! וזה נעשה ע"י אלו שהם נקראים גדיייילים של המועצת. ובמקום חילול השם אין חולקים כבוד לרב! וד"ל…..

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  2. ::::::.......ע"פ דעת גדולי התורה:::::........... בטוח 100% שאם החרדים כאיש אחד בלב אחד לא יצביעו לממשלת איזראל, תיכף ומיד, למחרת יבוא המשיח.

    ::::::…….ע"פ דעת גדולי התורה:::::…………. מי שלא מתכנן להצביע: מקיים מצות עשה דאורייתא של; בָּרוּךְ אֲשֶׁר יָקִים אֶת דִּבְרֵי הַתּוֹרָה הַזֹּאת לַעֲשׂוֹת אוֹתָם……..

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב