לאחר שהביך את גנץ על הפרת הבידוד: ארבל התנצל בנאומו

חבר הכנסת משה ארבל התנצל במליאה בפני בני גנץ וביקש את סליחתו על ה'ביוש' שעשה לו שבוע שעבר כשחשף שהפר בידוד. בסיום דבריו גנץ ניגש ללחוץ את ידו. צפו

חבר הכנסת משה ארבל התנצל במליאה בפני בני גנץ וביקש את סליחתו על ה'ביוש' שעשה לו שבוע שעבר כשחשף שהפר בידוד. בסיום דבריו גנץ ניגש ללחוץ את ידו.

ח"כ ארבל סיפר בנאומו כי בסעודת ליל שבת בביתו, הוא ישב לשוחח עם ילדיו המתבגרים והם אמרו לו "אבא אנחנו מכירים אותך בעשייה הציבורית הרבה מאוד זמן, הביוש הזה שעשית לשר הביטחון ולחברת הכנסת יעל רון בן משה לא מתאים לך".

ארבל הוסיף: "התלבטתי איך להגיב, באותה שנייה אמרתי "ילדיי אתם צודקים, טעיתי". לכן אני עומד כאן באותה הבמה, באותו מקום, אני מבקש לתקן להישיר אליך מבט אדוני שר הביטחון ואלייך חברת הכנסת יעל רון בן משה ואליך אדוני יושב-ראש הכנסת ולומר סליחה טעיתי. כי בין אדם לחברו יש יותר מאשר בין אדם למקום".

כזכור, חבר הכנסת משה ארבל מש”ס חשף במליאה כי בני גנץ הפר בידוד. ”עליתי ליציע המבודדים, הוא ישב שם עם דלת פתוחה ללא מסכה. מדובר על הפרת בידוד שהקנס עליה הוא 5,000 שקלים.”

ח”כ משה ארבל אמר שראה ששר הביטחון בנימין גנץ, ששב לפני כשעה מחו”ל, וחייב בידוד, יושב במרחק פחות משני מטר מח”כ יעל רון משה, ששוחחה עמו, והוא בלי מסיכה. לטענתו זו עבירה שהקנס עליה הוא 5000 ₪.

כאמור, כעתה חזר בו ארבל, וטען שלא היה צריך לנהוג כך, וביקש את סליחת גנץ.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *