זעם במשטרה על סילמן: "עשתה לחוקר שיימינג נוראי, זה טירוף"

קציני חקירות: ״סילמן גרמה לכך שיותר לא נשוחח עם מעורבים בתיקים בטלפון – שיגיעו לתחנות״

ההקלטה היזומה שביצעה ח״כ עידית סילמן פגעה קשות באגף החקירות של משטרת ישראל – כך טוענים קציני חקירות בכירים.

שניים מהם שוחחו עם חדשות 0404 והבהירו כי שיחת היום במשטרת ישראל היא ״המעשה המכוער והנוראי שעשתה עידית סילמן״, כאשר הקליטה במכוון חוקר משטרתי כדי להפיץ את ההקלטה עימו לתקשורת.

סילמן, הקליטה את אחד מהחוקרים בתיק שלה וזאת כדי להראות שהיא מצידה משתפת פעולה עם המשטרה, בניגוד לפרסומים ולטענות המשטרה. תיק החקירה כבר הפך לבדיקה בלבד, לאחר שלטענת המשטרה סילמן לא מוכנה למסור את המידע שאסף האיתוראן באשר לנסיעותיה ברכב הממשלתי. ע״פ החוק, המשטרה אינה רשאית לקחת הפרטים מאיתוראן ישירות, שכן מדובר בחברת כנסת עם חיסיון לפעילותה.

חוקרי המשטרה מבהירים כי החוקרים פגועים מאוד מכך שסילמן פתחה את הדלת להקלטות חוקרים בתיקים שונים – מה שמביא לפגיעה קשה בחקירות עצמן.

החוקרים לחדשות 0404: ״לפני הכל, יש כאן חוקר שסילמן העלתה על המוקד. עשתה לו שיימינג נוראי. בלתי נתפס שעושים דבר כזה ועוד נבחר ציבור. לא תמצאו עכשיו חוקר שישוחח טלפונית עם מעורב בתיק. זה נגמר. בגלל סילמן, אזרחים יקליטו חופשי חוקרים – מה שמהווה עבירה על החוק, בוודאי כאשר התיק חי וקיים. הדלפות ממנו הם שיבוש חקירה. בשיחות כאלה גם עולים פרטים מוכמנים. זה ממש טירוף מה שהיא עשתה בתיק הזה. סילמן גרמה לכך שיותר לא נשוחח עם מעורבים בתיקים בטלפון – שיגיעו לתחנות״.

במשטרת ישראל ממתינים להתנצלות מסילמן על כך שהקליטה את החוקר והעבירה ההקלטה לתקשורת.

מהמשטרה נמסר כי, ״התיק עודנו נמצא בבדיקת גורמי המקצוע וטרם התקבלה כל החלטה״.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *