לאחר שתלשו את זקנו: ראש הממשלה ויו"ר האופוזיציה שוחחו עם פרוש

ח"כ מאיר פרוש הותקף היום מחוץ לביתו בירושלים ע"י שני חשודים שתלשו את זקנו. הוא לא נזקק לטיפול רפואי. המשטרה סורקת אחרי החשודים. הערכה היא כי התקיפה באה בעקבת עבודות ברכבת הקלה. גל תגובות במערכת הפוליטית

ח"כ מאיר פרוש הותקף היום מחוץ לביתו בירושלים ע"י שני חשודים שתלשו את זקנו. הוא לא נזקק לטיפול רפואי. המשטרה סורקת אחרי החשודים. הערכה היא כי התקיפה באה בעקבת עבודות ברכבת הקלה.

ח״כ פרוש יצא מהבית בבוקר, עצר אותו גבר בעל חזות חרדית עם קורקינט, שאל אותו האם הוא מאיר פרוש, וכשענה שכן, הוא התנפל עליו פיזית. פרוש הצליח להדוף אותו.

יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני שוחח עם ח"כ מאיר פרוש וחיזק אותו בעקבות התקיפה הפיזית שעבר הבוקר. ח"כ גפני קורא למשטרת ישראל לחקור את המקרה המסוכן ולשים ידה על הפושעים.

‏ח"כ מאיר פרוש צפוי לקבל מאבטח מהכנסת לאחר שעלה לרמת סיכון אבטחה 5. המשטרה אספה הבוקר את כל מצלמות האבטחה מהבניינים הסמוכים.

ראש הממשלה, נפתלי בנט, שוחח היום עם ח"כ מאיר פרוש. בנט: "שאלתי לשלומו וחיזקתי אותו. מדובר בארוע חמור שלא מתקבל על הדעת".

נתניהו: ‏שוחחתי כעת בטלפון עם ח״כ מאיר פרוש ודרשתי בשלומו. אני קורא למשטרה לתפוס את האחראים למעשה האלים והמסוכן הזה.

מרב מיכאלי: ‏ח"כ פרוש, מה שעשו לך זה מעשה נבזי שהעומדים מאחוריו צריכים לעמוד לדין בהקדם. אף סוגיה, מחלוקת או אי-הסכמה מכל סוג אסור שתוביל לאלימות. מחזקת אותך.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *