לא האמינו למראה עיניהם: התחבא במתחם הכנסת

קיבלו שיחת טלפון מאנשי משמר הכנסת, ששלחו אותם לשירותים הציבוריים שמול המשכן

דורבן הבית: מתנדבי התחנה לחקר ציפורי ירושלים על שם נילי ודוד של החברה להגנת הטבע לא האמינו למראה עיניהם – דורבן הודי מתחבא במתחם הכנסת, בשירותים הציבוריים שמול המשכן.

כנסת נכבדה, דורבנים יקרים: עובדי ומתנדבי התחנה לחקר ציפורי ירושלים על שם נילי ודוד של החברה להגנת הטבע, אתר הטבע העירוני הראשון מסוגו בארץ השוכן בסמיכות לכנסת, התרגלו להקפצות על בעלי חיים בעיר, אולם לזה, אף אחד לא ציפה – אמש (יום ראשון, 7.6.20), הם קיבלו שיחת טלפון מאנשי משמר הכנסת, ששלחו אותם לשירותים הציבוריים שמול המשכן, שם גילו דורבן הודי מפוחד.

"עמיר בלבן, מנהל תחום טבע עירוני בחברה להגנת הטבע, התקשר אליי ואל אבנר רינות, סוקר ביחידת סקרי הטבע העירוני בחברה להגנת הטבע, וסיפר שיש דורבן שנמצא בתוך השירותים של הכנסת ושנלך לראות מה איתו ולנסות להוציא אותו. הלכנו לשם ומצאנו בתוך תא שירותים דורבן יושב ומחכה, ואמרנו לנציגי הכנסת להשאיר את השירותים פתוחים למשך הלילה, והוא יצא לבד. לפי דעתי, הדורבן חיפש מקום לשתות או סתם להתחבא בזמן היום, והוא מצא את השירותים של הכנסת כמקור מחבוא טוב וכנראה גם מקור מים לשתות", מספר חיים בר, מתנדב בתחנה לחקר ציפורי ירושלים על שם נילי ודוד של החברה להגנת הטבע. במהלך הלילה, מצא הדורבן את דרכו החוצה והבוקר (יום שני, 8.6.20), הוא כבר לא היה נוכח במתחם קריית הלאום. "לדורבן ולמבקרים שלום", מוסיף עמיר בלבן.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *