לא מדבר אליהם: הסלבס של הארץ והמגזר נגד לשון הרע

רבעים ידוענים ומשפיעי רשת השתתפו בצילומים לתערוכת "לשון הרע לא מדבר אלי" שנפתחה אמש בקניון איילון • זין שילון: "צריך תמיד לזכור שאין כוחנו אלא בפינו" • ומי היו אנשי התקשורת והמשפיענים החרדים שהשתתפו בהשקה הנוצצת? • כל הפרטים:

תמול (ראשון) בערב בקניון איילון ברמת גן, בתוך מתחם מיוחד שהוקם ברחבה המרכזית של הקניון, נפתחה תערוכת הצילומים של מיזם "לשון הרע לא מדבר אלי", המיזם מאחוריו עומד איש העסקים החרדי דוד הלפרין.

בתערוכה, מופיעים צילומיהם של 40 ידוענים, ידועניות ומשפיעי רשת ישראלים, שהתאחדו למען המטרה החשובה של מיזם "לשון הרע לא מדבר אלי". הצילומים אינם שגרתיים מאחר והם נעשו מתחת למים.

בין הידוענים שהשתתפו בתערוכת הצילומים ניתן למנות את הזמר עומר אדם, אשת העסקים ציפי רפאלי, השחקנית שיר אלמליח, השחקן יהודה לוי, גיבור צה"ל זיו שילון, השחקן מייקל לואיס, אשת העסקים סופי מצ'טנר, ליאם ואלין גולן הבנים של, הזמרת אגם בוחבוט, שמחה גואטה, ועוד ידוענים רבים.

כך למשל זיו שילון, קצין צה"ל שנפצע ב-2012 ברצועת עזה וכיום משמש כפעיל חברתי, אמר לקראת התערוכה: "שומר פיו ולשונו – שומר מצרות נפשו, צריך תמיד לזכור שאין כוחנו אלא בפינו".

כאמור, אמש נפתחה התערוכה בטקס חגיגי שהתקיים בקנייון איילון ברמת גן, להשקת התערוכה הגיעו מיטב הסלבס של הארץ על מנת לתמוך במסר המאחד נגד לשון הרע.

למרות שהאירוע היה מיועד למגזר הכללי, הוזמנו אליו גם כמה משפיעי רשת וידוענים מהמגזר הדתי-חרדי, כך למשל נצפו שם איש התקשורת ופרשן 'קול ברמה' ישראל כהן, העיתונאי ואושיית הברנז'ה איציק אוחנה מ'כיכר', איש התקשורת יוני קדם, ואיש הנדל"ן יחזקאל הלפרין. בנוסף נכחו באירוע גם רחלי גרינוולד מ'קישורים360', הרב בנצי נורדמן, רב הסלבס מוטי חסידים, הזמר ישי לפידות, כוכב הרשת שוקי סלומון והזמר מאיר גרין שהופיע בתערוכה.

גם דודי קפלר, אמן האינסטגרם ואחד מאנשי המיזם המרכזיים, השתתף באירוע ותיעד כל מה שרק היה אפשר לטובת מאות אלפי העוקבים של המיזם ברשת. קפלר גם יצר קליפ מרגש שהוקרן באירוע, בו מחדדים הידוענים את המסר שלעיתים נראה לנו פשוט אך הוא קשה מאוד ליישום: לשון הרע – לא מדבר אלי.

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. בא לי להקיא

    רק פרסום
    ובמילא אתם לא חרדים, אז גם אתם בטח יודעים ששיר אלמליח לא שחקנית.

    החרדים החדשים מגלים את העולם החילוני ולכן הולכים רחוק יותר מכולם.

    שימי |
    הגב