לא מודע לגזירות שהטיל? ליברמן נשאל על ה'רב קו' וטען "שזה לא יפגע בחלשים"

בראיון לחדשות 12 התייחס שר  האוצר ליברמן לתקציב המדינה ולגזירות הכלכליות: צפו

בראיון לחדשות 12 התייחס שר האוצר ליברמן לתקציב המדינה ולגזירות הכלכליות: "צריכת הסוכר במדינת ישראל היא מהגבוהות בעולם. לכן יש לנו 600 אלף חולי סוכרת. צריכת הסוכר הגבוהה ביותר היא אצל צעירים מהשכבות החלשות. העלאת המס על משקאות ממותקים מורידה את הצריכה. גם צריכת כלי הפלסטיק במדינת ישראל היא פי חמישה ממדינות האיחוד האירופי. זה בדיוק לשנות כללי התנהגות. תקציב זה לא רק סעיפים, אלא השפעה על חיי היום-יום".

"אפשר לחפש בקטנה, אבל מבחינת המסר יש פה הרבה בשורות", טען ליברמן. "אמרו לי שאין סיכוי שבממשלה יעברו נושא העלאת גיל הפרישה לנשים והרפורמה בכשרות. התחבורה הציבורית זה ענק. אנחנו מביאים את הפרויקט הכי גדול בתולדות ישראל מאז הקמת בית המקדש השני – מטרו גוש דן."

על הפגיעה בנוסעי התחבורה הציבורית אמר ליברמן תוך שהוא מתעלם מכך שהפגיעה ברב קו אכן יפגע בציבור החלשים, "רב קו זה לא למסכנים, זה לא פוגע בצעירים או בגמלאים. אנחנו רוצים לקחת 150 מיליון שקל מנוסעים מזדמנים ולהשקיע בהרחבת התחבורה הציבורית".

ליברמן אמר כי הבנקים יצטרכו להקשיח את התנאים למתן משכנתאות.

כשנשאל אם ישראל בדרך לסגר בחגים, השיב ליברמן: "גם אם צריך החלטות לא פופולריות, נעשה מה שהמומחים אומרים. צריך לא לקבל החלטות פוליטיות. יש עלייה מדאיגה בתחלואה בכל העולם. קודם כל צריך להשתלט על הנגיף".

יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' הגיב: "‏הבורות המביכה ששר האוצר ‎ליברמן הפגין היום לגבי הרב קו מלמדת על עוצמת הניתוק של האיש שמנהל את הכלכלה של כולנו מההוויה הישראלית של אזרחי ישראל. אין סיבה לחשוב שהבורות והניתוק לא קיימים אצלו גם בגזרות אחרות שהוא הטיל על הציבור בתקציב האנטי חברתי ואנטי ערכי הזה."

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. נערי האוצר תפסו טרמפ על זה ששר האוצר לא מבין בכלכלה והוא בור ועם הארץ ,והם מנצלים את זה לישם את גחמותיהם על הציבור ולהטיל גזירות ללא רחמים, הם עצמם כל המעורבים מדושני ענג ,והם לא יפגעו מזה כך שלא מעניין אותם מאחרים וההפקרות חוגגת בממשלת השמד הזאת אין אפילו צדיק אחד בממשלת סדם ההפוכה הזאת

    נערי האוצר תפסו טרמפ על זה ששר האוצר לא מבין בכלכלה והוא בור ועם הארץ ,וזה מתוכנן מראש לשים אדם כזה כבובה כדי שנערי האוצר יגשימו את גחמותיהם והמלצותים באין מפריע ולהטיל גזירות ללא רחמים על האזרחים,הם עצמם כל המעורבים מדושני ענג בהם זה לא יפגע ,וההפקרות חוגגת בממשלת השמד הזאת ואין צדיק אחד בממשלת סדם הזאת.

    עידו |
    הגב