לא נס ליחו: נתניהו חורש את השטח הליכודי ומתקבל בטירוף חושים

פול גז: כל ערב, נתניהו חורך את השטח, שלוש רשויות, הפעילים עצמם משיבים לו אהבה עד אין קץ ומתכוונים להפוך עולמות בשבילו המנהיג האהוב שמסמל יותר מכל כמי שמייצג את ישראל השנייה

ראש הממשלה בנימין נתניהו לא מוריד את הרגל מהגז, ממרומי גילו, עם שיער שיבה, הוא לא מראה סימני הזדקנות וחורש את השטח לקראת ההתמודדות בפריימריז של הליכוד שתיערך בעוד שבוע וחצי מול יריבו המושבע גדעון סער. כל ערב, נתניהו חורך את השטח,שלוש רשויות, לפחות. הפעילים עצמם משיבים לו אהבה עד אין קץ ומתכוונים להפוך עולמות בשבילו המנהיג האהוב שמסמל יותר מכל כמי שמייצג את ישראל השנייה.

הערב צפוי נתניהו להופיע במספר ערים במרכז הארץ בהם: לוד – רמלה – חולון, שם ימתינו לו מאות פעילי ליכוד. אמש קיבלו את נתניהו מאות פעילי ליכוד ברחובות שם התקבל נתניהו 'ביבי מלך ישראל', בבית שמש ערכה חברת הכנסת קטי שטרית כינוס בו נראו הפעילים נלהבים לסייע לראש הממשלה.

למרות שגדעון סער התחיל לתת פייט ולגייס פעילים וחברי כנסת לשורתיו רוב השטח הליכודי בוער, הפעילים נראים עם אש בעיניים, בכל כינוס נראה נתניהו מוקף בעדת פעילים שעוטפים אותו בחום רב – ולא מתכוונים לנטוש אותו גם ברגעי השפל.

בניגוד לסקרים שמעניקים לליכוד 31 מנדטים, נראה כי השטח התעורר משנת הקיץ שלו, ונתניהו מתכוון להחזיר לפחות 5 מנדטים אובדים של בוחרים שאננים שהיו בטוחים כי נתניהו לוקח את הבחירות.

גם גדעון סער לא אמר את המילה האחרונה וצפוי להשיק הערב את המטה באור יהודה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *