לוחם צה"ל נפטר במהלך ניווט בצפון

בעקבות האירוע, הורה מפקד זרוע היבשה, אלוף קובי ברק, על עצירת כלל הניווטים בצה״ל.

 

דובר צה"ל מוסר כי הבוקר (ב'), נפל לוחם צה"ל במהלך אימון ניווט בצפון הארץ.

הודעה נמסרה למשפחתו.

צה"ל משתתף בצער המשפחה וימשיך ללוותה.

בעקבות האירוע, הורה מפקד זרוע היבשה, אלוף קובי ברק, על עצירת כלל הניווטים בצה״ל.

המשטרה הצבאית החלה בחקירת האירוע.

מפקד פיקוד המרכז, אלוף נדב פדן, הורה על הקמת צוות מומחים בראשות מפקד חטיבת "עציוני", אלוף-משנה אורן שמחה, לבדיקת נסיבות האירוע.

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. צריך כבר עכשיו לצאת למלחמה! צריך להילחם מיד, ולהראות להם שאנחנו מוכנים למלחמה! אם הם יהיו בטוחים במאה אחוז, שאנחנו כולנו נהיה מוכנים למלחמה כפשוטו, כמו כשבן גוריון ימ"ח וזכרו שאל את החזון איש זצ"ל, יש לי צבא אבל מה יש לך? אמר לו החזון איש מול הצבא שלי שמוכן למסור את הנפש כפשוטו!!!!! לא יעזור כל הצבא שלך! את זה אנחנו צריכים להראות להם, זו ההשתדלות שלנו וזו החובה של כולנו, למסור את הנפש כפשוטו, למסור את הנפש כפשוטו על כל צעד וצעד, על גיוס בנים – ועל גיוס בנות.

    צריך כבר עכשיו לצאת למלחמה! צריך כבר עכשיו לצאת למלחמה! צריך כבר עכשיו לצאת למלחמה! צריך להילחם מיד, ולהראות להם שאנחנו מוכנים למלחמה! אם הם יהיו בטוחים במאה אחוז, שאנחנו כולנו נהיה מוכנים למלחמה כפשוטו, כמו כשבן גוריון ימ"ח וזכרו שאל את החזון איש זצ"ל, יש לי צבא אבל מה יש לך? אמר לו החזון איש מול הצבא שלי שמוכן למסור את הנפש כפשוטו!!!!! לא יעזור כל הצבא שלך! את זה אנחנו צריכים להראות להם, זו ההשתדלות שלנו וזו החובה של כולנו, למסור את הנפש כפשוטו, למסור את הנפש כפשוטו על כל צעד וצעד, על גיוס בנים – ועל גיוס בנות. צריך כבר עכשיו לצאת למלחמה! צריך כבר עכשיו לצאת למלחמה! צריך כבר עכשיו לצאת למלחמה! צריך כבר עכשיו לצאת למלחמה!

    צריך כבר עכשיו לצאת למלחמה! צריך לצאת למלחמה! צריך לצאת למלחמה! |
    הגב
  2. זה יום שמח לקנאים. הוא טבע למוות בגלל שהתגייס לשמד וזימה שיש שם בפועל.

    הוא טבע למוות בגלל שהתגייס לשמד וזימה שיש שם בפועל.

    הוא טבע למוות בגלל שהתגייס לשמד וזימה שיש שם בפועל. |
    הגב