לונה פארק חינם ענק לילדי ביתר עילית

חג לילדים: ילדי ביתר עילית מתכוננים לאירוע הקיץ המרכזי בעיר – הלונה פארק הענק – ביתר לנד", שמופעל ע"י העירייה במהלך ימי בין הזמנים – חינם לילדי העיר, מדי שנה בשנה
מדובר בלונה פארק מתקדם, עם עשרות מתקנים שונים, כולל מתחם מיוחד לקטנטנים, ומתחם הופעות מיוחד, כך שהמקום יספק פתרונות פעילות והנאה לכל הילדים. בשנה שעברה השתתפו כ-27,000 ילדים ב'ביתר לנד', דבר שהיה להצלחה חסרת תקדים.
על מנת לאפשר פעילות נוחה, עם מגוון אפשרויות נרחב, החליט ראש העיר למקם גם השנה את הלונה פארק בגבעה א' בעיר, מאחורי האודיטוריום העירוני ברחוב ברסלב, כשמבנה האודיטוריום משמש כבמת הופעות נרחבת להופעות אמנים רצופות ומהנות, במשך כל שעות פעילות הלונה פארק.
גם השנה, מבטיחים בלשכת ראש העיר, כי הלונה פארק יהיה גדול, מגוון, מרגש ומרתק, עם פעילויות חדשות לכל הגילאים, כולל הפתעות מסוגים שונים. וכן דאגה למתקנים מונגשים לילדים מיוחדים, בכדי שגם הם יוכלו ליהנות יחד עם כל יתר הילדים.
כפי שהיה בשנים הקודמות, יסופקו שטחי צל ושתייה קרה חינם למשתתפים, כמו גם מוזיקה חסידית רצופה ושלל הפעלות מקוריות.
לדברי ראש העיר מאיר רובינשטיין, "השנה זו הפעם השישית שאנו מקיימים את הלונה פארק, ולמרות העלויות הגבוהות, התעקשנו גם השנה לקיים את האירוע בחינם. לילדי ביתר מגיע מקום ברמה גבוהה על טהרת הקודש, אליו מצטרפות גם עשרות פעילויות המתנ"ס הקהילתי שהוכנו במיוחד לימי הקיץ".
הלונה פארק יפעל בימים שני, שלישי, רביעי וחמישי, י"א – י"ד אב, כאשר הכניסה לילדי העיר תהיה בחינם – לבעלי צמידי כניסה בלבד. ימי הפעילות: שני ורביעי – בנות, שלישי וחמישי – בנים. שעות הפעילות – מ-16:00 עד 23:00.
בהנחיית רה"ע, נקבעו שעות כניסה נפרדות לילדים המיוחדים ובני משפחותיהם. וכן לילדים יתומים תושבי העיר.
חלוקת הכרטיסים נעשתה גם השנה במתכונת מתקדמת מבלי לטרוח לרוץ במוקדי חלוקת הכרטיסים. הרישום לקבלת כרטיסים נעשה באמצעות מערכת טלפונית ממוחשבת, ע"פ מס' ת.ז. והכרטיסים נשלחו בדואר לבתי התושבים.
הפעילות מיועדת לילדים בגילאי 3-14, ובעירייה מדגישים, כי האירוע בהפרדה מוחלטת, וכי בשעות ובימי בנים לא תתאפשר כלל כניסת נשים למתחם, וכן להיפך.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *