לונה פארק ענק הוקם בבני ברק

לונה פארק ענק, מהגדולים בארץ הוקם בבני ברק, ביוזמת ראש העירייה הרב אברהם רובינשטיין. הלונה פארק יפעל במשך כל ימי בין הזמנים עם מגוון פעילויות, רכבת הרים בגובה 4 קומות, גלגל ענק, מתחם מכוניות מתנגשות, ושלל פעילויות לכל המשפחה, במחיר מסובסד.
בחודשים האחרונים עמלו מחלקת תרבות בעיריית בני ברק להפיק מספר שיא של אירועי קיץ למען תושבי העיר ובני משפחותיהם, זאת במטרה לרכז כוחות רעננים ומחודשים לקראת פתיחת שנת הלימודים. תכנים איכותיים וערכיים ושלל פעילויות לכל הגילאים, מופעים, סדנאות, והקרנות. אך גולת הכותרת – ה"בילונה" לונה פארק ענק וחדשני עם שלל מתקנים שהוקם בצפון העיר בני ברק, שיפעל בכל ימי בין הזמנים, במיוחד לילדי העיר.

במתחם הבילונה המשתרע על פני 12 אלף מטר, שלל מתקנים, ובהם רכבת הרים בגובה של 4 קומות ובאורך של 250 מטר, מתחם טרקטורונים ממונעים, 2 מתחמי מתנפחים, מתקן טרפז ענק – נדנדה אווירית, בלרינת ענק וספינת פיראטים, גימבורי לפעוטות ועוד.

לקראת עונת האירועים והמופעים נשלחה לבתי התושבים חוברת מהודרת שהוכנה ע"י מחלקת התרבות אשר מקיפה את כל התכניות וההנחיות הקשורות אליהן, והיא כוללת גם עשרות עמודים של פעילויות, חידונים, תשבצים ושעשועונים חינוכיים וכללי בטיחות לקיץ.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. מאכזב שזה נקרא פארק גדול בישראל

    שני הפארקים הגדולים נמצאים בבעלותו של אותו האיש, כך שאין תחרות ביניהם. אין להם טעם להוסיף מתקנים חדישים ומושקעים יותר כי אין פארקים אחרים שמתחרים בהם.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב