"לחלשים שאין להם כסף לאזני המן, "תאכלו" לשר האוצר את האוזן"

במהלך דבריו ח״כ אבוטבול הגיש ליו״ר הכנסת – אוזני המן שיעביר לשר האוצר איווט שיאכל אותם עם הקפה שהוא לוגם בנחת כשאנשים בוכים על מצבם ובפרט שהבוקר פורסם בעיתונות שגם מחירי אוזני ההמן עלו ביוקר המחיה ב16% כך שקשה לאחל לכולם "פורים שמח".

במסגרת הצעת חוק של ח״כ משה אבוטבול עם עוד קבוצת ח״כים לגבי סיוע למשפחות ברוכות ילדים (תיקוני חקיקה), התשפ"א-2021. ההצעה עברה במליאה בקריאה טרומית ברוב של 29 בעד עם 0 מתנגדים ותועבר לוועדת העבודה והרווחה של הכנסת לשם הכנתה.

בהצעת החוק מוצע להגדיל את סכום קצבת הילדים, כך שהקצבה בעד הילד הראשון תהיה בסכום של 300 ₪, בעד הילד השני – 350 ₪, בעד הילד השלישי – 400 ₪, ובעד הילד הרביעי ואילך – 500 ₪. כמו״כ מוצע להעניק הנחה בארנונה למשפחה עם ארבעה ילדים או יותר בשיעורים המפורטים בהצעת החוק, וכן הגדלת מענק הלידה המשולם לאישה שהיא אם לארבעה ילדים והגדלת הגיל לקבלת קצבת ילדים מגיל 18 לעד גיל 21 שנים כי עד גיל זה הרבה סמוכים על שולחן ההורים וההוצאות רבות.

במהלך דבריו ח״כ אבוטבול הגיש ליו״ר הכנסת – אוזני המן שיעביר לשר האוצר איווט שיאכל אותם עם הקפה שהוא לוגם בנחת כשאנשים בוכים על מצבם ובפרט שפורסם בעיתונות שגם מחירי אוזני ההמן עלו ביוקר המחיה ב16% כך שקשה לאחל לכולם "פורים שמח".

אבוטבול הוסיף שכך נראית ממשלה וקואליציה כשראש ממשלתה מוצא עוד זמן לשנ״צ והציע לראש הממשלה להרחיב את המנוחה שלו מעבר ללילה והצהריים בפעימות נוספות של מנוחות ביניים כל כמה שעות…

בדבריו לחוק החשוב עמד ח״כ אבוטבול על חשיבות העזרה לציבור הרחב שקורס תחת נטל יוקר המחיה וגזירות שר האוצר ודווקא בימים אלו עם תכניות כלכליות קשות ביותר לציבור זה הזמן לחזק אותם כלכלית עם הצעת החוק זו והוסיף: ״אני מציע למוחלשים להתקשר ולנסות ולשנות את רוע הגזירה. רק כך נוכל בשיתוף הציבור היקר לשנות את הגזרות באמצעות לחץ ציבורי לשר ועוזריו שישמעו מכלי ראשון את סבל העם״.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *