ליברמן: "המפלגות החרדיות הן לא אויב"

לאחר הפרסומים על כך שליברמן מתואם עם גנץ, ליברמן מכחיש את הפרסום. בחשבון הפייסבוק שלו שם כתב היום (שישי) כי אין סיכום שכזה בין המפלגות והבהיר: "סיכום מן הסוג הזה לא קיים". כן רמז לאפשרות שהחרדים כן ייכנסו לקואליציה

לאחר הפרסומים על כך שליברמן מתואם עם גנץ, ליברמן מכחיש את הפרסום. בחשבון הפייסבוק שלו שם כתב היום (שישי) כי אין סיכום שכזה בין המפלגות והבהיר: "סיכום מן הסוג הזה לא קיים".

"לכל המתעניינים, לא שוחחתי לא עם נתניהו ולא עם גנץ ואני גם לא מתכוון לשוחח עם אף אחד מהם עד אחרי ישיבת הסיעה ביום ראשון", כותב ליברמן. "תודה על הדאגה, אין צורך בכך אנחנו יודעים להסתדר גם בקואליציה וגם באופוזיציה".

ליברמן האשים את ראש הממשלה בכך: "ההישג של הרשימה המשותפת רשום על שמו של נתניהו, ואני מציע לאיימן עודה לשלוח לו זר פרחים גדול לקראת שבת. 13 המנדטים הם בזכות הגרסה החדשה של קמפיין 'הערבים נוהרים לקלפיות'. זעקות השבר של נתניהו בנושא המצלמות והזיופים בקלפיות ביישובים ערביים עשו את שלהם. הציבור הערבי התלכד סביב הרשימה המשותפת והצביע באחוזים גבוהים".

"בימים האחרונים אני שומע לפתע נימות חדשות מצד מנהיגי המפלגות החרדיות", אמר. "אין יותר כינויים כגון עמלק והיטלר וקיימת קריאה להפסיק את שיח השנאה. אני מברך על כך מכל הלב. מבחינתנו, וכבר הבהרתי בעבר, המפלגות החרדיות הן לא אויב, אלא יריב פוליטי. אנחנו דוגלים בגישות שונות. הם בבית שמאי ואנחנו בבית הילל".

"בסוגיות דת ומדינה הגענו לפרשת דרכים המחייבת הכרעה בין שתי הגישות. לא פשרה, אלא הכרעה", הבהיר אביגדור ליברמן. ליברמן ציין כי "לא נסכים לפחות מזה גם במחיר של ישיבה באופוזיציה".

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. אלול לא אבל אחוה כן...

    מי שכתב את ה"אלול" הזה חי בסרט. חי בבחירות הקודמות. אז קבל ראשי תיבות חדשים- אחוה: אין חסינות ואין התגברות!

    ריאליסט |
    הגב
  2. ראשי התיבות של חודש אלול - אין לפיד ואין ליברמן

    ראשי התיבות של חודש אלול – אין לפיד ואין ליברמן

    ראשי התיבות של חודש אלול - אין לפיד ואין ליברמן |
    הגב