ליברמן: "הציבור רוצה ממשלת אחדות"

יו״ר מפלגת ישראל ביתנו, ח״כ אביגדור ליברמן, כתב כעת בחשבון הפייסבוק שלו פוסט נוטף אחדות. ״כמעט שבועיים עברו מיום הבחירות. עם ישראל אמר את דברו – הציבור דורש ממשלת אחדות"

יו״ר מפלגת ישראל ביתנו, ח״כ אביגדור ליברמן, כתב כעת בחשבון הפייסבוק שלו פוסט נוטף אחדות. ״כמעט שבועיים עברו מיום הבחירות. עם ישראל אמר את דברו – הציבור דורש ממשלת אחדות", כתב ליברמן.

"אני פונה אליכם", המשיך ליברמן "בנימין נתניהו ובני גנץ. ל"ליכוד" ול"כחול לבן" 65 מנדטים ביחד. אתם לא זקוקים לא ל"ישראל ביתנו" ולא למפלגות אחרות כדי להקים ממשלה. אזרחי ישראל לא יסלחו לכם אם תובילו אותנו לסבב בחירות נוסף רק בגלל עניינים פרסונליים ואגו".

בליברמן פרשן וכתב: "בין "הליכוד" ל"כחול לבן" אין הרבה הבדלים אידיאולוגיים, ולכן ניתן להתגבר בקלות על חילוקי הדעות. מצביעי "הליכוד" לא הצביעו לגפני, דרעי, ליצמן, או סמוטריץ', אלא ל-32 ח"כים ביניהם, נתניהו, אדלשטיין, סער וארדן. סבב בחירות נוסף לא יוביל לתוצאה שונה, אלא לאסון לאומי ולשיתוק כלכלי שירשמו על שמכם.

לסיום כתב ליברמן,"לקראת השנה החדשה הבאה עלינו לטובה, אני קורא לכם, גלו אחריות, שימו את האגו והאינטרסים האישיים בצד ותקימו ממשלה שתתחיל לטפל בבעיות ובאתגרים הניצבים בפנינו. לאחר מכן אתם יכולים לפתוח דלת למפלגות אחרות שיצטרפו, על בסיס קווי היסוד של הממשלה שתכוננו. לזה הציבור מייחל ומצפה. אני מאחל לכל עם ישראל שנה טובה. שנה שבה תקום ממשלת אחדות, שתוביל את מדינת ישראל לשגשוג ולפריחה. "

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. אכזבה קשה מליברמן, כנסו

    ליברמן שכח למה אנו במצב הזה…
    אם אתה ליברמן מודאג, מדוע אינך מתחבר לימין ששם היה מקומך שנים???
    תקום ממשלה ברשות הימין… זו האפשרות הראשונה. ומדוע לוותר על השותפים הטבעיים? אין כאן שום הגיון מלבד ויתכן שרצונך לחבור בעתיד ללפיד וללכת נגד ציבור של 55 מנדנטים שהכריזו אמונה בה' ודבקות ביהדות האמיתית. אנו יהודים!!! חיים במדינה יהודית ודמוקרטית ולא אחרת. במה אנו שונים ממדינות אחרות???רק ביהדותינו זהו כוחינו באחדותינו.
    עם ישראל לא יסלח לליברמן על כל דרכיו….שכל המניע הוא פילוג ושיסוי בחברה וביהדות בכלל. ונתניהו עושה נכון ולא בוגד בבוחריו ותומכיו ממפלגות הימין.

    יוסי |
    הגב