ליברמן טוען: יש עסקה בין נתניהו לעמיר פרץ

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן בראיון לרשת ב': "ברור שיש מחיר לאותה עסקה, ברור שהמחיר הוא הנשיאות של עמיר פרץ. זו העסקה, זה הדיל"

יו"ר ישראל ביתנו, שר הביטחון לשעבר אביגדור ליברמן, תקף הבוקר בראיון לרשת ב' את ראש הממשלה נתניהו על רקע חדירת המחבל מעזה הלילה לשטח ישראל.

"יש פה שחיקה מתמשכת בהרתעה הישראלית. ראש הממשלה מנהל מדיניות כניעה לטרור. בשבוע הבא ממשלת ישראל תעביר עוד 30 מיליון דולר לחמאס. המסקנה שהפלסטינים, כולל ביו"ש, יודעים שמול ישראל כדאי להפעיל אלימות", טען ליברמן.

באשר לשאלה על מי ימליץ אחרי הבחירות להרכיב את הממשלה אמר ליברמן, "ההכרעה בבחירות היא בין ישראל ביתנו לבין ישראל של גפני, דרעי, ליצמן וסמוטריץ'. לנו יש רק אופציה אחת, ממשלה לאומית ליברלית רחבה".

"תפסיקו להמציא עובדות, אני נגד כפייה דתית, מאמין בעיקרון של חיה ותן לחיות. כל האבות המייסדים של הציונות כולם נסעו בשבת, כולם אכלו לפעמים גם כשר. כל עוד שהסטטוס קוו נשמר אנחנו היינו בפנים, כאשר התחיל גשר יהודית וחוק המרכולים הבהרנו שאנחנו נגד", הסביר ליברמן.

ליברמן שב על ההתחייבות לא לשבת בממשלה עם סמוטריץ' והרב פרץ, "אין שום סיכוי שאנחנו נשב עם ההזויים והמשיחיסטים, ואין שום סיכוי שאנחנו נשב עם מרץ בממשלה. אין ימין חוץ מישראל ביתנו, יש רק הזויים ומשיחיסטים".

בהמשך הראיון האשים ליברמן את נתניהו ויו"ר העבודה פרץ בגיבוש דיל סודי ליום שאחרי הבחירות, "יש עסקה בין עמיר פרץ לבין נתניהו. ברור שיש מחיר לאותה עסקה, ברור שהמחיר הוא הנשיאות של עמיר פרץ. זו העסקה, זה הדיל. כל מי שקצת מכיר את המערכת הפוליטית מבין איך זה מתנהל".

מ'העבודה' מסרו כי הדברים אינם נכונים. ‏‎‎"לא נשב עם נתניהו ולא ננהל איתו מו"מ".

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *