ליברמן יורד מהעץ? "מוכן לשבת למו"מ עם הליכוד"

בראיון לאנה רייבה ברסקי ברדיו כאן רק"ע, הפתי ליברמן ואומר שהוא מוכן לשבת למשא ומתן עם הליכוד. "אנחנו מוכנים לנהל משא ומתן בתנאי שהליכוד יפנה אלינו רשמית ולא מאחורי הקלעים, כמו שזה קרה עד כה", אמר ליברמן אך הבהיר כי הוא לא מעוניין בשותפים של נתניהו

האם ליברמן יטרוף את הקלפים ויכנס בכל זאת לממשלה עם החרדים? הבוקר, בראיון לאנה רייבה ברסקי ברדיו כאן רק"ע, הפתי ליברמן ואומר שהוא מוכן לשבת למשא ומתן עם הליכוד. "אנחנו מוכנים לנהל משא ומתן בתנאי שהליכוד יפנה אלינו רשמית ולא מאחורי הקלעים, כמו שזה קרה עד כה", אמר ליברמן.

ליברמן מבהיר כי בכוונתו למשא ומתן עם הליכוד בלבד, ללא שאר המפלגות של הבלוק הימני שהקים נתניהו לאחר הבחירות.

ליברמן הבהיר כי הוא לא מתואם עם יאיר לפיד וכחול לבן. "זה פייק ניוז של הליכוד", אמר. "מתחילת שנת 2019 יצא לי להיפגש עם יאיר לפיד 3 פעמים בלבד".

בימים האחרונים מופעל לחץ כבד על יו"ר העבודה-גשר עמיר פרץ מצד גורמים שונים, בהם נציגי הקיבוצים, המושבים ופעילים בולטים אחרים, בניסיון לשכנעו להיכנס לממשלת נתניהו כדי למנוע בחירות נוספות, כך דיווחה מורן אזולאי בויינט.

באותו הקשר התראיין עמר בר לב לרונן כץ בקול ברמה והתייחס לסיכוי שפרץ יערוק לקואליציה של נתניהו, "עמיר פרץ אמר בקולו שאין לנתניהו מה לפנות אליו. נעדיף שכחול לבן יקימו ממשלה אבל אם הליכוד יקים בלי נתניהו נשקול את העניין אם קווי היסוד יתאימו.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *