ליברמן יורה: "דרעי בוגד", "רגב בהמה"

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן מסיר את הכפפות. בראיון לבן כספית הוא תוקף את נתניהו, מאשים את דרעי בבגידה וגם חובט לא מעט בליכודניקים.

מחר במוסף כיפור של עיתון ׳מעריב׳ –  יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן מסיר את הכפפות. בראיון לבן כספית, הוא תוקף את נתניהו, מאשים את דרעי בבגידה וגם חובט לא מעט בליכודניקים.

ליברמן מכנה את רגב – "בהמה", כץ -" שקרן", דרעי -" בוגד".

יו"ר ישראל ביתנו תקף את חבריו לשעבר בליכוד, ובראשם את שרת התרבות מירי רגב: "אינטלקטואל כמו ז'בוטינסקי, אם היה מקשיב דקה אחת למירי רגב, שמתגאה בזה שמעולם לא החזיקה ספר של צ'כוב, הוא היה מתפלץ. זה עלבון לעם הספר. זה מה שקורה כשלוקחים בהמה ושמים אותה במשרד התרבות".

איווט ליברמן תוקף את מעסיקו לשעבר, בנימין נתניהו, וטוען, כי ״הבעיה של ביבי היא שברגע שיש לך גישה או תפיסה שונה משלו, וזה נוגד את האינטרסים שלו, אתה מיד הופך לאויב אישי. מיד מאשימים אותך שאתה שונא את ראש הממשלה, שאתה שמאלני, שאתה מנסה להפיל אותו. מתעלמים מהעובדות״.

ליברמן חושד כי נתניהו  מפעיל נגדו חוקרים פרטיים, ״לא אתפלא אם נתניהו ואנשיו מפעילים חוקרים פרטיים נגדי וכנגד משפחתי. זו הדרך שלהם לאיים. לצערי, ביבי לא מסוגל להבין מושגים כמו חברות או נאמנות״.

הוא גם לא חוסך בביקורת על הליכודניקים, "הליכוד׳ היום זה אוסף של עסקנים, החל בשקרן העלוב ישראל כץ וכלה בחרד"לניק מובהק כמו שלמה קרעי. עבורם הליכוד זה רק הפלטפורמה לקריירה הפוליטית האישית״.

על יחסיו עם דרעי אומר ליברמן כי "בפוליטיקה אפשר לריב, להתווכח. בסוף אפשר לסלוח. שחקנים פוליטיים באים עם אינטרסים שונים. זו אינה בגידה. מבחינתי, מה שאריה עשה לי, זה בגדר בגידה. נקודה. אין מזה חזרה."

 

6 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. ליברמן הבוגד

    חלאת המין האנושי
    עוכר ישראל גוי הזבל שבאדם

    דני |
    הגב
  2. לא לחינם הלך הזרזיר אצל בעורב

    ליברמן התארח אצל שונא ישראל בן כזבית , עיתונאי זול רדוד וקטן שונא ישראל , שונא ישראל.

    אני |
    הגב
  3. ליברמן

    ומה אתה איבט ? מה אתה , תביט בעצמך, תבדוק את ההתנהלות שלך, אם היית חבר אמיתי לא היית בוגד, כנראה שאת החיצים שלך במקום למקד במקום אחר אתה מכוון לרב אריה דרעי, בקשר למירי רגב , אישה גדולה שירתה בצבא נתנה ונותנת מעצמה לעם ישראל ואתה איבט ? בגדת באלאור אזריה , תחילה תמכת בו ואח"כ בעטת בו .
    אולי תחזור לברה"מ שם אתה תוכל לשמש יועץ לפוטין, במקום להשניא את עצמך כאן.

    יהודיה |
    הגב
  4. נוכל בינלאומי

    האיש מסוכן נראה שהוא בשליחות של יד על ומה גרוע מהרשימה המשותפת
    בבחירות ג' רק לא ליברמן

    רק לא ליברמן |
    הגב
  5. נוכל

    לעת עתה אתה הנוכל מספר 1 אתה שזה מרמה את כל הבוחרים שלך וגררת את המדינה לבחירות מיותרות בשל הגחמות הפרטיות שלך אני במקומך הייתי מתבייש לדבר אתה מיותר פה

    אל |
    הגב