"ליברמן לא רוצה להיכנס לקואליציה"

בליכוד חוששים: ״זה מתחיל להרגיש שליברמן לא רוצה להכנס לממשלה הבאה״, אמר אחד הבכירים, בליכוד סימנו 3 ח"כים מכחול לבן שיערקו לקואליציה

כמה שעות לאחר שהנשיא ריבלין ישב להתייעצות עם שורה של חברי כנסת מימין ומשמאל, כעת מתחילים להריח בליכוד צרות. ‏בכירים בליכוד סיפרו לכתב גלי צה"ל מיכאל האוזר טוב כי ליברמן עושה רושם כמי שלא מתכוון להיכנס לקואליציה שכעת תלויה בחמשת האצבעות של חברי סיעתו. ״זה מתחיל להרגיש שליברמן לא רוצה להיכנס לממשלה הבאה״, אמר אחד הבכירים

בתגובה, לטענות עלה לשידור, סגן שר האוצר איציק כהן מש"ס והגיב אצל ירון וילנסקי וקובי סודרי: "מה הוא רוצה, שלא תהיה ממשלה? עוד מערכת בחירות? אותו דבר הוא עשה בפעם הקודמת".

מנגד, כתב חדשות 13 ספי עובדיה ציץ בטויטר כי "‏בליכוד סימנו שלושה חכים וחכיות לעתיד בכחול לבן שעשויים ועשויות להיות חוליות חלשות המסוגלות לערוק או לכל הפחות להצביע באופן שיטתי עם הקואלציה. עם חלקם כבר החלו גישושים".

ביהדות התורה נאבקים בשעות האחרונות על כל קול במטרה לקבל את המנדט השמיני. לעת עתה, יהדות התורה שומרת על השמיני אך בהפרש זעום שעשוי להשתנות בכל רגע.

הרב מרדכי בלוי סיפר לזיגמן ב׳קול ברמה׳ על המאמצים של פעילי דגל התורה לאתר קלפיות בהם אותרו טעויות הקלדה – "אמש בחצות חיפשנו בחורים שיתנדבו לעבור על תוצאות הקלפיות, בתוך דקות התנדבו עשרות רבות למען כבוד התורה. בדקנו בפרוטוקולים טעויות של ג׳ וגם של ש״ס. גילינו ממצאים שנותנים לנו הבוקר אופטימיות זהירה".

איש המספרים של יהדות התורה עו"ד אברימי יוסטמן סיפר בראיון לרונן כץ בקול ברמה. "כשליצמן הצהיר על המנדט השמיני זה היה נכון לאותה דקה, זה עדיין נזיל מאד".
על פי החישובים שלנו היה ברור שאין לימין החדש סיכוי להכנס. קשה לצפות מה התוצאה הסופית. כמעט כל הטעויות תוקנו.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *