ליברמן מבטיח: "לא נוותר על מלימטר אחד בחוק הגיוס"

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח״כ אביגדור ליברמן, התייחס בחשבון הפייסבוק שלו לחוק הגיוס ושוב הבטיח להעביר את החוק "ככתבו וכלשונו".

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח״כ אביגדור ליברמן, התייחס בחשבון הפייסבוק שלו לחוק הגיוס ושוב הבטיח להעביר את החוק "ככתבו וכלשונו". ליברמן כידוע מהווה לשון מאזנים בתפר שבין גוש הימין לגוש השמאל, והוא זה שיקבע את זהותו של ראש הממשלה הבא.

ליברמן התייחס בפתח הפוסט בדברי ברכה לחיילים החדשים שיצעדו לבקו"ם, "אלפי משפחות במדינת ישראל מלוות השבוע את בניהן ובנותיהן לבקו"ם לגיוס אוגוסט הגדול, בהתרגשות ובגאווה גדולה מהולה בחשש. השיוויון בגיוס לצה״ל, כצבא העם, הוא ערך עליון. זהו חלק מחובתנו הדמוקרטית ועוד יותר מכך, חובתנו למשפחות המתגייסים ולחיילי צה"ל בעבר ובהווה באשר הם".

הוא הוסיף  לגבי חוק הגיוס וכתב כי "כל מי שאוזנו לא היתה כרויה, זה הזמן לשמוע חזק וברור: לא ויתרנו על חוק הגיוס, לא לפני הבחירות באפריל השנה, לא במהלך מערכת הבחירות ולא לאחר הבחירות. לא נכנסנו לממשלה בגלל שלא הסכמנו להתפשר על שום פסיק או אות בחוק ולא נוותר על מילימטר אחד בחוק גם לאחר ה-17 בספטמבר. רק בממשלה לאומית ליברלית רחבה נוכל להעביר את חוק הגיוס ככתבו וכלשונו ולהביא פתרון לסוגיה ארוכת השנים".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *