ליברמן מבטיח מעונות חינם להורים עובדים: "מי שלא עובד – שישמור על הילדים שלו"

שר האוצר אביגדור ליברמן הצהיר הבוקר בכנס לשכת רואי החשבון כי בין התוכניות שלו במשרד האוצר, הוא מימון מעונות יום להורים עובדים

שר האוצר אביגדור ליברמן הצהיר הבוקר בכנס לשכת רואי החשבון כי בין התוכניות שלו במשרד האוצר, הוא מימון מעונות יום להורים עובדים. "המבחן היום היה מבחן ההכנסה. אני רוצה לשנות את זה למבחן כושר השתכרות. אם יש שני בני הזוג שעובדים במשרה מלאה ויש כושר השתכרות של 200 אחוז, הם צריכים לקבל מעונות יום חינם", אמר ליברמן ובכך התכוון לעשוק את האברכים החרדים שלא עובדים.

"התפיסה הייתה רגרסיבית עד עכשיו. אם מישהו עבד, שירת בצבא ועשה הכול באופן מלא אז נותנים לו עונש. צריך לשנות את זה, אנחנו רוצים לשנות סדר עדיפויות", הוסיף השר ליברמן. לדברי ליברמן, "מי שלא עובד שישמור על הילדים שלו"

ח"כ מאיר פרוש בתגובה להצהרתו של שר האוצר והמריצות על רצונו לבטל את מימון מעונות יום להורים חרדים: "ליברמן הבטיח ומקיים: הוא הבטיח לרדוף את הציבור החרדי ולהשליך אותו למזבלה והוא בהחלט עושה צעד ראשון כדי לקיים את זה.

הניסיון לשלול באופן מפלה ופוגעני מימון למעונות יום מרבבות משפחות במגזר החרדי נובע מרוע של אדם שנולד במדינה קומוניסטית ושמעוניין להזיק לילדים שהוריהם אינם הולכים בדרכיו ולפגוע בפת לחמם. אני קורא לראש הממשלה, עד כמה שיש בידו, לבלום את היוזמה המסוכנת הזו".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *