ליברמן מלגלג על החרדים: "יש חרדים שלא יודעים לוח הכפל"

שר האוצר אביגדור ליברמן קיים היום (שלישי) מסיבת עיתונאים, והגיב לביקורת המוצדקת על קיצוץ הסבסוד למעונות. בדבריו תקף את המפלגות החרדיות: "רוצות קהל שבוי".

שר האוצר אביגדור ליברמן קיים היום (שלישי) מסיבת עיתונאים, והגיב לביקורת המוצדקת על קיצוץ הסבסוד למעונות. בדבריו תקף את המפלגות החרדיות: "רוצות קהל שבוי".

על הקיצוץ סבסוד המעונות לאברכים, אמר השר: "שמעתי את זעקות השבר של הקוזאק הנגזל. עשינו את זה כבר פעמיים בעבר, ב-2003 ו-2012 כשלפיד היה שר האוצר. זה הקפיץ את השתתפותם של החרדים בשוק העבודה.

ליברמ טען כי "זה לא בא כדי לפגוע בהם, אלא כדי לעזור להם. מי שפוגע בחרדים זה ש"ס ויהדות התורה שרוצים שהם יהיו תלויים בקצבאות. המפלגות החרדיות רוצות קהל שבוי שמצביע להם בקלפי, ולכן הם הכי מפחדים מלימודי ליבה". לבירמן גיחך על החרדים וטען כי יש ילדים חרדים שלא יודעים לוח הכפל".

על המצב הפוליטי המורכב אמר ליברמן "גם באופוזיציה הכי לא רוצים ללכת לבחירות. הדבר הכי לא נכון יהיה לגרור לבחירות חמישיות. גם בליכוד חברי כנסת לא רוצים בחירות. ראינו שראש הממשלה נתניהו (הטעות במקור) קרא לפריימריז ולא התלהבו שם מזה".

בנושא הדיור אמר ליברמן: "מחירי הדיור הם לא בועה, בגלל שאין לאנשים אפיק השקעה אחר. יש אנשים שחסכו כסף בקורונה וראינו את ההנפקות הגדולות בהייטק, לכן אנשים שמים את הכסף בדירות. כל ניסיון להוריד מחיר מלאכותית זה לא רציני. חייבים לאזן את ההיצע מול הביקוש". בתגובה לשאלה אם המשרד שם לעצמו כיעד להוריד את המחירים, ענו אנשי השר כי הם רק רוצים להגיע לאיזון, ולא דיברו על ירידה.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. ליברמן יודע לוח הכפל

    לידיעת הגולש ליברמן 48 שעות לחלק ל 24 הם שתי יממות
    תשאל את הניה

    דנק |
    הגב