ליברמן משתלח בח"כים החרדים: "גפני דומה לשלום עכשיו"

ממשיך להסית: ליברמן "ליצמן הוביל את התרגיל המסריח – גפני הוא משלום עכשיו"

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן כינס הבוקר מסיבת עיתונאים, בה פרש את משנתו לציבור, וכרגיל המשיך להסית נגד ציבור בני התורה החרדים, ליברמן אמר ״בקואלייצית הימין המסתמנת יהיו קרוב ל-25 חברי כנסת חרדים או חרד״לים. מה שלא היה מעולם בתולדות ממשלות ישראל".

ליברמן הוסיף ואמר "קואליציה חרדית-חרד״לית כזאת בתוך הממשלה, שרוצה לקדם את הפיכת ישראל למדינת הלכה, היא משהו שצריך להדאיג מאוד את הציבור החילוני בישראל, אותו ציבור שנושא בנטל, משרת בצבא ובמילואים ומשלם מיסים".

לאחר מכן המשיך להסית כשאמר "ישראל ביתנו נותרה מפלגת הימין היחידה שאינה חלק מהתופעה המדאיגה הזו, והמפלגה היחידה שיכולה להאבק בכפייה הדתית ולבלום אותה".

ליברמן הוסיף וציין הבטחה חשובה "לא נחתום על שום הסכם קואליציוני לפני שנראה מה חתמו עם החרדים. לפני שניכנס נרצה לראות מה הובטח להם, גם בתחום החקיקה וגם בתחום התקציבים. כל שקל שהם יקבלו אנחנו נדרוש את אותו סכום כסף בשביל המיעוט המקופח באמת בישראל – מי שעובד, משלם מיסים, עושה צבא ומשרת במילואים זה המיעוט הכי מקופח".

ליברמן יצא ההשמות חמורות כשאמר "צריך להדגיש שהמפלגות החרדיות אינן באמת מפלגות ימין. ליצמן היה זה שהוביל בזמנו את ״התרגיל המסריח״, גפני למרות שהוא פרלמנטר מצויין, בדעותיו הוא קרוב לשלום עכשיו. בזכות קולות ש״ס אושרו בזמנו הסכמי אוסלו. למפלגות החרדיות יש ברית פרלמנטרית עם המפלגות הערביות. רק בימים האחרונים ראינו בוועדת הבחירות המרכזית, כיצד החרדים נמנעו מלהצביע בעד פסילת בל״ד ועופר כסיף".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *