ליברמן מתנגד לחסינות – בעוצמה רוצים חוק צרפתי

במפלגת עוצמה יהודית הציעו בתגובה לבקשת החסינות של ראש הממשלה נתניהו לחוקק את החוק הצרפתי, וליברמן שוב נגד נתניהו

במפלגת עוצמה יהודית הציעו בתגובה לבקשת החסינות של ראש הממשלה נתניהו לחוקק את החוק הצרפתי: "ראש הממשלה צודק בבקשה שלו לחסינות, אבל לטעמנו זה לא מספיק. כאשר הפרקליטות עושה הכל על מנת להפיל ראש ממשלה מכהן, החסינות הקיימת לא מספיקה וחייבים לחוקק את החוק הצרפתי שמונע לחקור ראש ממשלה אלא בעבירות חמורות.", נמסר.

עוד מסרו בעוצמה: "עוצמה יהודית תפעל בכנסת הקרובה על מנת לחוקק את החוק החשוב הזה שימנע מהפקידים לנהל את המדינה".

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, כתב בחשבון הפייסבוק שלו כי ישראל ביתנו תתנגד למתן חסינות לנתניהו, "עכשיו ברור מעבר לכל ספק. כל מה שעניין ומעניין את נתניהו זאת החסינות. עם זה הוא קם בבוקר, את זה הוא חי ונושם במשך היום ועם הוא הולך לישון. מדינת ישראל הפכה לבת ערובה של הבעיה האישית, פרטית של נתניהו. אותו לא מעניין לא שמאל, לא ימין, לא דתיים ולא חילוניים. הדבר היחיד שעומד לנגד עיניו זה קואליצית חסינות. כל השאר בּוֹבֶּה מַייסֶס. אנחנו, "ישראל ביתנו", לא נהיה חלק מקואליצית החסינות. כולנו, פה אחד, נצביע נגד חסינות לנתניהו."

ממפלגת העבודה נמסר בהתייחסות לבקשת החסינות של נתניהו: הכנסת היא לא עיר מקלט לחשודים בשוחד. נפעל להקמת ועדת כנסת כדי למנוע מתכנית ההמלטות של נתניהו לצאת לפועל.

נתניהו התחייב בשידור שלא להתחבא מאחורי חסינות, אך מילותיו כבר מזמן ריקות מתוכן, ממש כמו הבטחותיו האחרות: לדאוג לקשישים, להציל את מעמד הביניים הקורס, לדאוג לילדי עוטף עזה. הם, והחברה הישראלית כולה זקוקים לחסינות מפני מדיניות נתניהו.״

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *