ליברמן: "נתניהו מכשיל את המו"מ – בליכוד מתנהגים כמו שפנים"

בישראל ביתנו תוקפים הבוקר את נתניהו על רקע החזרת המנדט, וברשימה הערבית המשותפת מתייחסים לראשונה לאופציית ממשלת המיעוט

לאחר החזרת המנדט, תקף יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן באולפן ynet את ראש הממשלה בנימין נתניהו ואמר "הוא מדבר על אחדות? על ראש הגנב בוער הכובע". ליברמן סירב לדבר על אפשרות לממשלת מיעוט בתמיכת הרשימה המשותפת, אך הבהיר: "אם נגיע להסכמה על קווי יסוד, נדבר הלאה". על אמירותיו נגד השרה מירי רגב אמר: "בהמה? הייתי עדין".

נראה כי גל התקיפות נגד נתניהו מתוכנן שכן גם ח"כ אלי אבידר מישראל ביתנו קרא הבוקר בתכנית 'מה בוער' בגלי צה"ל לראש הממשלה לעזוב ואמר "נתניהו, אם אתה הולך להיצמד לגוש החרדים בחודש הקרוב – תניח את המפתחות וזוז".

בתוך כך, ‏ח"כ ‎ניצן הורביץ יו"ר המחנה הדמוקרטי הודיע כי "אני מצפה מבני גנץ לעשות דברים לא שגרתיים כדי להקים ממשלה. האופציה של בחירות שלישיות היא בלתי נסבלת. האופציה הנכונה מבחינת 'כחול לבן' היא ממשלת שמאל-מרכז שנתמכת על תמיכת הערבים. אנחנו נהיה שותפים טובים יותר מהימין".

גם במפלגה הערבית המפותפת התייחסו למתרחש בימים האחרונים ‏ח"כ מטאנס שחאדה, יו"ר בל"ד, 'הרשימה המשותפת' אמר הבוקר "בל"ד לא תתמוך בממשלת מיעוט בראשות גנץ, אבל זו עמדתנו, לא עמדת כל 'הרשימה המשותפת'. אנחנו ננסה לשכנע שם בעמדה שלנו".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. נוכל

    ליברמן ציפה שחברי הליכוד ישתתפו איתו בפוטש נגד נתניהו…פשוט חולה…דיקטטור תהיה במפלגה שלך לא על הליכוד…

    בגרוש |
    הגב