ליברמן תוקף: ‏"התגרענות איראן – כישלון מהדהד של נתניהו"

את נתניהו מעסיקים כרגע דברים אחרים, כולו שקוע במשפטו שנפתח שבוע הבא, בהקמת ממשלת חסינות אישית עבורו ובנוסחה שתצליח לכנס את בצלאל סמוטריץ' ואת מנסור עבאס סביב אותו שולחן ממשלה. כתב יו"ר ישראל ביתנו

ליברמן תוקף את נתניהו: ‏התגרענות איראן – כישלון מהדהד של נתניהו. לדבריו שנכתבו בפייסבוק הפרטי שלו: אחרי מסע יחסי ציבור ממושך של נתניהו, האמת בניהול סוגיית איראן מתפוצצת בפניו ובפניה של מדינת ישראל.

‏השיחות והמגעים שמתקיימים בימים האחרונים בנושא איראן, לרבות ההצעות של ארה"ב ושל שרי החוץ של גרמניה, צרפת ואנגליה לחזרה להסכם הגרעין, מתבצעים ללא שום שיתוף של הצד הישראלי תוך כדי התעלמות מופגנת מנתניהו ואנשיו.

‏הדבר גורר משמעויות מרחיקות לכת עבור האזור כולו בכלל ועבור מדינת ישראל בפרט.

מבלי להיכנס לפרטים, ניתן רק להסתכל על דוח אמ"ן האחרון מראשית חודש פברואר, שבחלקו הגלוי פורסם כי "איראן עלולה להעשיר מספיק אורניום לפצצה בתוך ארבעה חודשים".

בנוסף, כותב ליברמן, קשה להתעלם מההחלטות האחרונות של משטר האייתוללות באיראן להעשיר אורניום לרמה של עד 60% באמצעות צנטריפוגות חדשות מדור מתקדם שמורדות מתחת לאדמה.

את נתניהו מעסיקים כרגע דברים אחרים, כולו שקוע במשפטו שנפתח שבוע הבא, בהקמת ממשלת חסינות אישית עבורו ובנוסחה שתצליח לכנס את בצלאל סמוטריץ' ואת מנסור עבאס סביב אותו שולחן ממשלה.

אך עם כל הכבוד לנתניהו, יש דברים גדולים ממנו ודחופים יותר מצרכיו האישיים. המצב האיראני מחייב התכנסות מידית של כל הגורמים הרלוונטיים במדינת ישראל וקבלת החלטות ללא דיחוי. כתב לסיום.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *